اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه پرمنگنات پتاسیم زنجان خبر داد:

ظرفیت 10 تنی کارخانه پرمنگنات پتاسیم زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه پرمنگنات پتاسیم زنجان گفت: ظرفیت تولید کارخانه پرمنگنات پتاسیم زنجان 10 تن در روز است.

ظرفیت 10 تنی کارخانه پرمنگنات پتاسیم زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر هدایتی ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار داشت: زمین مورد نظر برای این کارخانه در استان خریداری شده است و نقشه‌های توپو گرافی و جانمایی فونداسیون‌های آن توسط مشاور خارجی انجام شده است.
وی ادامه داد: استعلام‌های لازم از ارگان‌های 13 گانه دریافت شده و مجوز تغییر کاربری آن نیز از سوی دستگاه‌های اجرایی اخذ شده است.
مدیرعامل کارخانه پرمنگنات پتاسیم زنجان یادآور شد: این طرح 13 آبان ماه سال جاری کلنگ‌زنی شده و قرار داد تامین آب این شرکت با وجود اختلاف نظر منعقد شده است.
وی با بیان اینکه 70 درصد فعالیت‌های مشاوره‌ای این طرح انجام شده است، افزود: تامین تسهیلات مورد نیاز استفاده از منابع داخلی بانک ملی و شرکت گاز در خصوص اعلام شرایط تحویل گاز از مشکلات این کارخانه محسوب می‌شود، که نیازمند رسیدگی است.
هدایتی از برگزاری پنج جلسه در سطح مدیران و کارشناسان برای رفع مشکلات این کارخانه خبر داد و افزود: بازدید‌های لازم از بخش‌های مختلف کارخانه صورت گرفته است.
وی با اشاره به نوسان قیمت دلار در بازارهای جهانی بر تسریع اعطای تسهیلات این کارخانه از سوی بانک ملی تاکید کرد و گفت: برای خرید دستگاه‌های مورد نیاز این کارخانه 6.5 میلیارد تومان تسهیلات لازم است که در صورت اختصاص سفارش همه خریدها با نوسان قیمت مشکلاتی در این زمینه به وجود نمی‌آید.
مدیرعامل کارخانه پرمنگنات پتاسیم زنجان با بیان اینکه در این واحد از جدیدترین روش و دانش در تولید پرمنگنات پتاسیم استفاده می‌شود، گفت: با وجود همه کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های کشورهای دارای این دانش، توانستیم با کمک مشاور هندی این کار را در استان کلید بزنیم.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه صنعت روی یکی از صنایع بزرگ استان زنجان محسوب می‌شود، سالانه 20 میلیون دلار ارز برای خرید پرمنگنات پتاسیم به کشور چین پرداخت می‌شد.
هدایتی با اشاره به اینکه این طرح با سرمایه‌گذاری 17 میلیارد تومان برای 100 نفر اشتغال ایجاد می‌کند، افزود: این پروژه در صورت ارائه تسهیلات‌ آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی با بیان این که این کارخانه ظرفیت تولید 10 تن پرمنگنات پتاسیم به‌ صورت روزانه دارد، خاطرنشان کرد: این میزان تولید در کشور بیش از میزان تولید دیگر کشورهای دارنده این دانش است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول