اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اطلاع‌رسانی تیم کشتی تله‌کابین گنجنامه خبر داد:

انصراف تیم تله‌کابین گنج‌نامه از پذیرفتن کشتی‌گیر خارجی

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه اطلاع رسانی تیم کشتی تله‌کابین گنجنامه گفت: تله‌کابین گنجنامه برای وحدت کشتی استان از پذیرفتن کشتی‌گیران خارجی انصراف داد.

انصراف تیم تله‌کابین گنج‌نامه از پذیرفتن کشتی‌گیر خارجی
یاسر نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال کشتی همدان با دو تیم در مسابقات لیگ برتر کشتی جام ولایت حضور پیدا کرده‌ و کسب موفقیت از سوی هرکدام از تیم‌ها برای آبروی کشتی استان مهم و تاثیرگذار است.
وی افزود: با این حال به دلایل برخی سوء تفاهمات برای جذب دو کشتی‌گیر خارجی (ولادیمیر خینچگاشویلی و گئورگی گوگشیلیدزه) اختلافاتی بین خانواده کشتی استان در طی این چند روز به وجود آمد.
مدیر پایگاه اطلاع رسانی تیم کشتی تله‌کابین گنجنامه اضافه کرد: در پی بروز این مباحث رئیس هیئت کشتی در راستای حفظ وحدت و جلوگیری از هرگونه اختلاف بین خانواده کشتی استان در نامه‌ای به فدراسیون از پذیرفتن کشتی‌گیران خارجی انصراف داد.
وی با بیان این که کشتی استان در حال حاضر نیاز مبرم به آرامش و دوری از حواشی دارد، یادآور شد: تیم تله کابین و تیم شهرداری ملایر هر دو جزئی از کشتی استان همدان هستند و اختلافات بین این دو تیم به نفع تیم‌های رقیب تلقی می‌شود.
نصرتی با توصیه به اهالی مطبوعات در رسانه‌ها گفت: از رسانه‌های استان و مطبوعات درخواست می‌کنیم که به این وحدت رویه کمک کنند تا شاهد مسابقاتی جوانمردانه در کشتی استان باشیم.
وی با ابراز امیدواری برای نمایندگان کشتی استان در مسابقات لیگ از مردم استان و حامیان کشتی خواست در برگزاری مسابقات لیگ با حضور پرشور خود بهترین مشوقان برای این دو تیم باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول