اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تله‌کابین گنجنامه در نخستین دیدار شکست خورد

خبرگزاری فارس: در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد ایران جام ولایت، تیم کشتی تله‌کابین گنجنامه همدان در مصاف با سایپای شمال شکست خورد.

تله‌کابین گنجنامه در نخستین دیدار شکست خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تیم کشتی تله‌کابین گنجنامه، مسابقه این بین این دو تیم به میزبانی تنکابن در هفت وزن برگزار شد.
در این رقابت‌ها کشتی‌گیران همدان در حد انتظار ظاهر نشدند و در دو وزن 96 و 120 کیلوگرم که کادر فنی برای آنها حساب ویژه باز کرده بود نتیجه را واگذار کردند.
یکی دیگر از امیدهای پیروزی، صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم بود که غیبت وی شکستی دیگر برای تیم تله‌کابین در پی داشت.
در 55 کیلوگرم نیز محمد حسین رحمانی از تیم تله کابین در دو تایم متوالی با نتیجه 4 بر صفر و 5 بر 2 مقابل محمد سلطانی کشتی‌گیر همدانی‌الاصل سایپا شکست خورد.
در 60 کیلوگرم عباس دباغی از تله کابین در یک کشتی نفس‌گیر در تایم سوم یک بر صفر تقی داداشی را برد.
در 66 کیلوگرم مرتضی گودرزی از تله کابین مقابل محمد یوسفی حرفی برای گفتن نداشت و در دو تایم متوالی با نتیجه 3 بر صفر دومین شکست را برای تیم تله کابین رقم زد.
در 74 کیلوگرم مسعود حیدریان از تیم تله کابین هرچه تلاش کرد به پای حسن طهماسبی کشتی‌گیر با تجربه مازندرانی‌ها نرسید و وی هم در دو تایم متوالی با نتیجه 3 بر صفر و 2 بر صفر سومین شکست را برای تیم تله کابین متقبل شد.
در 84 کیلوگرم میثم مصطفی جوکار کشتی‌گیر با غیرت تیم تله کابین انتقام شکست خود را از علیرضا گودرزی در مسابقات انتخابی جهانی گرفت.
جوکار در تایم اول به خوبی توانست 2 بر صفر گودرزی را شکست دهد اما در تایم دوم یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا نتیجه به تایم سوم بکشد، در این دیدار که میثم تا 30 ثانیه آخر 2 بر صفر عقب بود با جسارت و غیرتی مثال‌زدنی در ثانیه‌های آخر با دو یورش توانست فاتح این میدان باشد.
در 96 کیلوگرم  وقتی که همه امیدها برای به مساوی کشیدن این مسابقه به کشتی حمید کمروند کشتی‌گیر نهاوندی تیم تله کابین دوخته شده بود کمروند تایم اول را 2 بر صفر پیروز شد اما تایم دوم نتیجه را یک بر صفر و در تایم سوم هم 3 بر صفر مغلوب عباس طهان شد تا دیگر امیدی برای تیم تله کابین گنجنامه برای پیروزی ‌در هفته اول لیگ برتر نباشد.
در 120 کیلوگرم هم سعید ابراهیمی کشتی‌گیر نهاوندی که هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده در کشتی نزدیک در 2 تایم متوالی نتیجه را واگذار کرد تا پنجمین شکست تیم تله کابین گنجنامه را رقم بزند.
در هفته آینده، تیم تله کابین قرعه استراحت دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول