اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت اخلاقی:

جریمه ۳۰۰ هزار تومانی ماهواره بازدارنده نیست

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: اینکه یک دیش ماهواره صرفاً 300 هزار تومان جریمه داشته باشد، بازدارنده نیست و مجلس باید میزان این جریمه را افزایش دهد.

جریمه ۳۰۰ هزار تومانی ماهواره بازدارنده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمد روزبهانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه یک دیش ماهواره صرفاً 300 هزار تومان جریمه داشته باشد، بازدارنده نیست.
وی با بیان اینکه قانون مربوط به جریمه استفاده از ماهواره مربوط به سال 73 بوده است، افزود: اکنون این میزان جریمه متناسب با جرم نیست.
روزبهانی با بیان اینکه افراد استفاده کننده از ماهواره اکنون به خاطر جریمه 300 هزار تومانی به قانون منع استفاده از ماهواره اهمیتی نمی‌دهند، تصریح کرد: اکنون حقوق افراد نسبت به سال یاد شده ده‌ها برابر افزایش یافته ولی جریمه استفاده از ماهواره همچنان مربوط به 17 سال قبل بوده و همان‌طور مانده است.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی اظهار داشت: طبیعتاً نیاز بوده که یک بازنگری نسبت به قوانین شده و آن را به روز کنند.
وی با بیان اینکه باید با افزایش جریمه‌ها خط قرمزها در رابطه با برخورد قانون شکنی پررنگ‌تر شود، افزود: همان‌طور که سایر جرائم افزایش یافته باید جرائم مربوط به هنجار شکنی‌ها از جمله استفاده از ماهواره نیز افزایش یابد.
روزبهانی تصریح کرد: بسیاری از مسائل را نمایندگان مجلس همت داشته و انتظار می‌رود در زمینه افزایش جریمه‌های استفاده از ماهواره و سایر هنجار شکنی‌ها را نیز افزایش دهند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نمایش گذاشتن لباس زیر زنانه در ویترین‌ها غیر قانونی است، گفت: پلیس در صورت مواجهه با چنین تخلفاتی، با افراد برخورد می‌کند.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی با اشاره به اینکه برخورد با ناهنجاری‌ها وظیفه ذاتی این پلیس است، اظهار داشت: این طرح‌ها در طول سال به اجرا در می‌آید.
وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های مقابله با بد پوششی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی انجام می‌شود، گفت: این طرح در فصول مختلف اعم از تابستان و زمستان به اجرا در می‌آید.
روزبهانی تصریح کرد: بر همین اساس با افرادی که به صورت مانکن اقدام به تردد در خیابان‌ها می‌کنند قانونی برخورد خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با جرائم تا پشت در دادسراها و پایین پله‌های آن وظیفه دارد، افزود: متهم از پله‌ها که بالا رفت دیگر با ما نیست و با قضات است که آن‌ها هم البته بر اساس ضوابط قانونی اقدام می‌کنند.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برای شرکت در همایش ملی عفاف و حجاب به خراسان شمالی سفر کرده است.
انتهای پیام/و10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول