اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 30 آذر تا 2 دی در اهواز؛

414 مقاله در همایش شیمی و محیط زیست ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر سمینار ملی شیمی و محیط زیست از پذیرش 414 مقاله علمی برای ارائه در این همایش خبر داد.

414 مقاله در همایش شیمی و محیط زیست ارائه می‌شود
آرش مرادزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پس از فراخوان پنجمین همایش ملی شیمی و محیط زیست در مجموع تعداد 550 مقاله به دبیرخانه سمینار ارسال شد که پس از داوری در کمیته علمی، 40 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و 374 مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شدند.
وی سطح علمی مقالات را بالا توصیف کرد و گفت: برای شرکت در این همایش، مقالاتی از دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور دریافت شده است.
مرادزادگان افزود: عمده مقالات دریافتی در زمینه موضوعاتی همچون آلاینده‌های شیمیایی، آب، خاک و هوا، بازیافت شیمیایی پسماندهای آلاینده محیط زیست، شیوه‌های کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، بررسی مشکلات زیست محیطی صنایع شیمیایی و مدیریت آنها و ... است.
مدیر گروه شیمی دانشکده علوم ادامه داد: پنج سخنران کلیدی از اساتید و متخصصان برجسته در محورهای اصلی سمینار به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و دکتر مروتی رئیس دانشگاه شهید چمران به عنوان رئیس کنسرسیوم ریزگردها نخستین سخنران کلیدی مراسم افتتاحیه سمینار شیمی و محیط زیست خواهد بود.
وی یادآور شد: در کنار برگزاری سمینار، کارگاه ایمنی در آزمایشگاه شیمی برگزار می‌شود که لازم است علاقه‌مندان تمایل خود را برای شرکت در کارگاه اعلام کنند.
پنجمین همایش ملی شیمی و محیط زیست به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری انجمن شیمی ایران از 30 آذر تا دوم دی ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول