اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان شمالی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای نهضت مطالعه

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های خراسان شمالی گفت: استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های استان در امر کمیته نهضت مطالعه مفید بسیار ضروری است.

ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای نهضت مطالعه
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، علی رحیمی در پنجمین نشست شورای مدیران کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: ارزیابی فعالیت‌ها و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف می‌تواند باعث پیشرفت و حرکت رو به جلو در یک مجموعه شود.
وی اضافه کرد: فلسفه ارزیابی عملکرد، حفاظت و استمرار روش درست و برکناری روش‌های نادرست است و مجریان فعالیت‌های فرهنگی با اطمینان از انتخاب مسیر درست می‌توانند در این حوزه موفق باشند.
رحیمی همچنین به برگزاری جلسات انجمن در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات انجمن با برنامه مدون و در زمان برنامه‌ریزی شده در پیشرفت برنامه‌ها نقش بسزایی را ایفا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین سرمایه در نهاد کتابخانه‌های عمومی، نیروی انسانی است، گفت: روسای شهرستان‌ها  می‌توانند با مدیریت، از این نیروی انسانی به نحو شایسته در راستای پیشبرد اهداف کتابخانه‌های عمومی بهره  لازم را ببرند.
دبیر کمیته نهضت مطالعه مفید خراسان شمالی با اشاره به ظرفیت این کمیته در استان گفت: با توجه به ضرورت ارتقای مطالعه مفید در سطح جامعه، استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های استان در امر کمیته نهضت مطالعه مفید بسیار ضروری است.
وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان از سامانه " کتاب من" در شهرستان‌های استان گفت: عملکرد کتابخانه‌ها در طرح کتاب من نیاز به تلاش بیشتری دارد.
رحیمی تصریح کرد: در کتابخانه‌های عمومی افراد شرکت کننده در نشست‌ها، انجمن ادبی، شب شعر و مسابقات فرهنگی می‌توانند در این سامانه نام خود را به ثبت برسانند.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: نظام پیشنهادات بین کارکنان کتابخانه‌های عمومی نیازمند تقویت بیشتر است.
در این نشست درصد تحقق برنامه‌های سال جاری در تمام شهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد اجرای طرح بلال، شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای، تقویت بخش کودکان و استفاده از ظرفیت خیران کتابخانه ساز مورد توجه قرار گیرد.
پنجمین نشست شورای مدیران کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی در سال جاری با حضور کارشناسان اداره کل و روسای شهرستان‌ها تشکیل شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول