اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی:

طرح‌های حوزه مطالعه مفید کاربردی و قابل اجرا باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی گفت: طرح‌هایی که در حوزه مطالعه مفید در کمیسیون‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند باید کاربردی بوده و قابلیت اجرا داشته باشند.

طرح‌های حوزه مطالعه مفید کاربردی و قابل اجرا باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد قریب صبح امروز در نخستین کمیسیون کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید استان اظهار داشت: بر اساس مصوبه نخستین کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید استان و تأکید استاندار، باید کمیسیون‌هایی زیر مجموعه این کمیته تشکیل شود.
وی هدف از تشکیل جلسه را تصمیم‌گیری در مورد تعداد کمیسیون‌ها و عضویت دستگاه‌های اجرایی استان در آنها عنوان کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی افزود: باید به طریقی برنامه‌ریزی شود که این کمیسیون‌ها با طرح‌های ارائه شده در سند نهضت مطالعه مفید مرتبط باشد.  
قریب با اشاره به یکی از مصوبات کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید استان در مورد ارائه طرح‌ها و پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی استان به تناسب وظایفی که بر عهده دارند، تصریح کرد: طرح‌هایی که در حوزه مطالعه مفید در کمیسیون‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند باید کاربردی و کوتاه مدت بوده و قابلیت اجرایی داشته باشند.
وی وظیفه کمیسیون‌ها را بررسی برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های مختلف استان و آماده‌سازی آنها برای طرح در کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید دانست.
مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی افزود: اجرای این طرح‌ها در کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید که استاندار ریاست آن را بر عهده دارد نهایی می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه مباحث مطرح شده در سند نهضت مطالعه مفید، طرح‌هایی عملیاتی هستند نه پژوهشی، افزود: باید کار اجرایی صورت گیرد تا نرم استان خراسان جنوبی در حوزه مطالعه مفید افزایش یابد.
حمیدرضا وردی با بیان اینکه حجم کاری کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید بر روی کمیسیون‌های زیر مجموعه تقسیم می‌شود، ادامه داد: پروژه‌هایی که دستگاه‌های اجرایی استان ارائه می‌کنند باید در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شده و برای اجرایی شدن به کمیته دائمی منتقل شوند. 
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول