اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور مدیران در شورای برنامه‌ریزی الزامی است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای انجام تصمیم‌گیری، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا الزامی است.

حضور مدیران در شورای برنامه‌ریزی الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی دوشنبه شب در شورای برنامه ریزی این استان، اظهار داشت: در این شورا فقط مدیران حق تصمیم گیری دارند.
وی کارشناسان و نمایندگان اعزامی به جلسات شورای برنامه ریزی را تصمیم ساز بیان و تأکید کرد: از این به بعد مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری حق ندارند به جای خود، فرد دیگری را به جلسات شورای برنامه ریزی بفرستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در غیر این صورت فرد اعزام شده به جلسه تنها حق بیان دیدگاه‌ها را داشته و حق رأی ندارد.
وی فعال شدن کارگروه‌های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری را ضروری برشمرد و گفت: این کارگروه‌ها با تشکیل جلسات علمی و کارشناسی زمینه تصمیم‌گیری مطلوب‌تر و سریع‌تر در این شورا را فراهم کنند.
عنابستانی به ادغام برخی کارگروه‌های شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اشاره و خاطرنشان کرد: این ادغام به معنای حذف پیگیری امور نبوده بلکه به معنای پیگیری اقدامات براساس ساختار جدید و به صورت کارشناسی‌تر است.
وی افزود: کارگروه‌های هشت گانه یاد شده حداکثر تا دو هفته آینده نسبت به تشکیل جلسات کارشناسی و اعلام نتیجه به دبیرخانه شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به بخش‌های فرهنگی این استان، گفت: از مجموع این اعتبارات 5 میلیارد و 513 میلیون ریال به خدمات حوزه علمیه برای طرح‌های فرهنگی خدمات حوزه علمیه تخصیص داده شد.
وی افزود: 2 میلیارد و 205 میلیون ریال نیز به جامعه المصطفی العالمیه برای طرح‌های فرهنگی این جامعه اختصاص یافت.
عنابستانی با اشاره به اختصاص 2 میلیارد و 205 میلیون ریال به تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای طرح‌های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور هزینه اعزام مبلغ به استان‌ها گفت: از همین مبلغ یک میلیارد و 102 میلیون ریال هم به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برای طرح‌های این مؤسسه اختصاص پیدا کرد.
وی به توزیع 162 میلیارد ریال اعتبار یاد شده برای انجام 112 عنوان برنامه اشاره و خاطرنشان کرد: از مجموع این اعتبار، 103 طرح را شش دستگاه اجرایی و بقیه را 9 نهاد و دستگاه اجرایی هزینه و اجرایی می‌کنند.
گفتنی است پس از انجام رأی گیری، اعضای شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با اکثریت قاطع آراء، توزیع اعتبارات فرهنگی این استان را تصویب کردند.
افزوده می‌شود از مجموع 19 رأی اخذ شده، 15 رأی موافق، سه رأی مخالف و یک رأی ممتنع بوده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول