اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان:

اهداف شهدا باید در یادواره‌های شهدا بیان شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: در برگزاری یادواره‌های شهدا باید اهداف شهدا بیان شود و جوانان با راه و عملکرد شهدا آشنا شوند.

اهداف شهدا باید در یادواره‌های شهدا بیان شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان یدالله مرادی در نشست هماهنگی یادواره شهدا در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم و ضروری در جامعه امروزی است و از مهم‌ترین برنامه‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
وی افزود: دشمنان در سال‌های گذشته از تمام ابزارهای مادی و تبلیغاتی خود برای زیر سئوال بردن ارزش‌های والای اسلامی بهره برده‌اند و برای مقابله با ترفند دشمنان باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی اقدام کنیم.
فرمانده سپاه دشتستان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات یادواره شهدا یک اقدام ارزشی است و همه مسئولان باید در برپایی این مراسمات معنوی همکاری کنند.
مرادی تصریح کرد: رزمندگان و شهدا با فداکاری و ایثار برای حفظ اسلام و نظام اسلامی و با تبعیت از ولایت فقیه در برابر توپ و تانک ایستادند و امروز همه وظیفه دارند در تجلیل از این عزیزان اهتمام ورزند.
فرمانده سپاه شهزستان دشتستان با بیان اینکه دشتستان 670 شهید تقدیم نظام کرده یادآور شد: دشتستان با داشتن بیش از 670 شهید بیشترین تعداد شهدای استان را دارد و این یک افتخار ماندگار در تاریخ دشتستان است.
مرادی اضافه کرد: دشتستان در اعزام سفیر به جبهه نیز مقام دوم کشوری را دارد که امیدوار هستیم بتوانیم تجلیل شایسته‌ای از رزمندگان نیز داشته باشیم.
وی افزود: سال گذشته 38 یادواره شهدا را در دشتستان برگزار کردیم و امسال نیز برپایی یادواره شهدا را با همه توان در دستور کار خواهیم داشت.
فرمانده سپاه دشتستان بیان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد که بخش عظیمی از این اقتدار مرهون خون شهدای عزیزی است که مردانه و با ایمان بسیار زیاد خود در برابر دشمنان ایستادند تا اسلام حفظ شود.
مرادی اذعان داشت: در برگزاری یادواره‌های شهدا باید اهداف شهدا بیان شود و جوانان با راه و عملکرد شهدا آشنا شوند.
در این نشست سایر مسئولان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی تاکید کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول