اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دین‌محمدی به کاوه تهران رفت؛

تغییر دوباره در کادر فنی تیم شاهین

خبرگزاری فارس: در حالی که تنها چند هفته از حضور سیروس دین محمدی در راس کادر فنی تیم فوتبال شاهین کرج می‌گذشت، این مربی نیز پس از بهمن گل‌محمدی از شاهین جدا شد.

تغییر دوباره در کادر فنی تیم شاهین
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بنابراین نماینده استان البرز در لیگ زیر گروه باشگاه‌های کشور شاهد تغییر دوباره در راس کادر فنی خود شده است.
در همین ‌ارتبا‌ط‌ محمد حسین غفرانی سرپرست شاهین کرج به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: حضور سیروس دین محمدی در این تیم با‌ تاثیرات خوبی همراه بود ‌و شاهین توانست با هدایت مربی جوان خود صاحب دو پیروزی و سه ‌تساوی شود.
وی تصریح کرد: هیئت مدیره شاهین نیز از نحوه عملکرد این مربی و نتیجه‌گیری او در بازی‌های اخیر رضایت کامل داشت، اما پس از پیشنهاد خوب باشگاه کاوه تهران به وی اجازه را لغو قرارداد دادیم و مانعی برای پیشرفت این مربی با اخلاق و توانا نشدیم.
 
مذاکره با چند مربی صاحب نام هدایت شاهین کرج
 
غفرانی با بیان اینکه تا زمان معرفی سرمربی جدید تیم خود مسئولیت تمرینات و هدایت فنی تیم را عهده‌دار خواهد بود، اظهار داشت: مذاکراتی با چند مربی جوان و با دانش داشته‌ایم و طرفین شرایط همکاری خود را اعلام کرده‌اند که امیدوارم تا پایان هفته تکلیف سرمربی تیم مشخص شود.
وی به ارزیابی عملکرد تیمش تا پایان نیم فصل بازی‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از میانه نیم فصل تیم شرایط خوبی را پیدا کرد و ما توانستیم در کسب نتیجه و جمع‌آوری امتیازات خوب عمل کنیم.
سرپرست تیم فوتبال شاهین کرج افزود: امیدوارم در نیم فصل دوم با تقویت تیم و تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی بتوانیم نتایج بهتری را در رقابت‌های فوتبال لیگ زیر گروه کشور کسب کنیم و نماینده خوبی برای فوتبال استان البرز باشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول