اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی تیم حصار؛

سوت پایان لیگ فوتبال طرقبه شاندیز به صدا در آمد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال حصار قهرمان لیگ دسته یک شهرستان طرقبه شاندیز شد.

سوت پایان لیگ فوتبال طرقبه شاندیز به صدا در آمد
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، در دیدار پایانی مسابقات لیگ فوتبال طرقبه شاندیز که ظهر امروز برگزار شد، در حالی که نتیجه قانونی مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود تیم حصار طرقبه در ضربات پنالتی تیم وحدت روستای کنگ را شکست داد و در سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات قرار گرفت.
سرپرست هیئت فوتبال شهرستان طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جدول این دوره از مسابقات اظهار داشت: در این فصل از مسابقات شهرستان، تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه طرقبه و شاندیز به رقابت پرداختند که دو تیم اول هر گروه به دور نهایی مسابقات صعود کردند و دیدارهای پایانی برگزار شد.
سعید جمشیدیان افزود: در دیدارهای نیمه نهایی دو تیم حصار و وحدت روستای کنگ به مسابقه فینال راه پیدا کردند و تیم‌های دهیاری ویرانی و شریعت‌مداری زشک نیز به دیدار رده‌بندی رسیدند.
وی گفت: در دیدار رده‌بندی تیم دهیاری ویرانی با نتیجه پر گل 4 بر 3 تیم شهید شریعت مداری زشک را شکست داد و بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستاد.
سرپرست هیئت فوتبال طرقبه شاندیز خاطر نشان کرد: در این فصل از مسابقات 32 تیم از شهرستان طرقبه شاندیز در لیگ فوتبال حضور داشتند که در قالب دو گروه طرقبه و شاندیز، از اول تیر ماه سال جاری در استادیوم ورزشی الغدیر شهر طرقبه با هم به رقابت پرداختند.
جمشیدیان تصریح کرد: در این مسابقات که با انجام 160 بازی و به مدت شش ماه برگزار شد با درخشش تیم‌های روستایی سطح شهرستان نتایج بسیار خوبی را برای آینده ورزش شهرستان رقم زد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه پایانی لیگ دسته دو شهرستان در هفته گذشته اظهار داشت: در لیگ دسته دو شهرستان طرقبه شاندیز، تیم ستارگان روستای جاغرق با انجام 9 بازی و کسب 25 امتیاز اول و تیم‌های پرسپولیس روستای مغان و شهید خوشدل به ترتیب با 24 و 18 امتیاز در سکوی دوم  و سوم قرار گرفتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول