اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

کشتی‌گیر قزوینی در اردوی آمادگی تیم ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: آزادکار جوان قزوینی در اردوی آمادگی تیم ملی شرکت می‌کند.

کشتی‌گیر قزوینی در اردوی آمادگی تیم ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: مرحله دوم اردوی تیم کشتی آزاد جوانان به منظور شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی سال آینده از روز 28 آذر ماه در خانه کشتی شماره دو آغاز می‌شود و طی آن پوریا طاهرخانی کشتی‌گیر جوان و با آتیه استان در این اردو حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: طاهرخانی کشتی‌گیر 66 کیلوگرمی استان که با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق شد نظر کادر فنی تیم ملی جوانان را به خود جلب کند در این اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین خواهد پرداخت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد: در این اردو در مجموع 40 کشتی‌گیر حضور خواهند داشت که تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان سال آینده به ترتیب در رقابت‌های آسیایی قزاقستان، جام جهانی چین و جهانی تایلند شرکت می‌کند.
وی با اشاره به حضور تنیسورهای قزوینی در تورنمنت بین‌المللی اظهار کرد: در تورنمنت بین‌المللی تنیس روی میز تهران، تنیسورهای قزوینی به عنوان مربی و بازیکن در تیم ملی امید کشورمان به میدان می‌روند.
محمودی خاطر نشان کرد: مسابقات فجر کاپ تهران از 27 تا 30 آذر ماه در آکادمی بین‌المللی تهران واقع در مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور هفت کشور بلاروس، مجارستان، پاکستان، ترکمنستان، آذربایجان، قزاقستان و ایران برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: در ترکیب تیم ملی امید کشورمان که پنج ورزشکار حضور دارند حمید رضا طاهرخانی و روح‌اله شیشه‌گرها دو تنیسور شایسته و ارزنده استان به عنوان ورزشکار و محسن شیشه‌گرها مربی خوش اخلاق و مطرح قزوینی به عنوان سرمربی تیم ملی حضور دارند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول