اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تامین اجتماعی آزادشهر و رامیان:

باغداران و دامداران آزادشهر و رامیان بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان گفت: همه باغداران و دامداران آزادشهر و رامیان بیمه می‌شوند.

باغداران و دامداران آزادشهر و رامیان بیمه می‌شوند
محمدرضا عطایی‌نمینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های دولت خدمتگزار و همکاری و پیگیری‌های مسئولان تامین اجتماعی استان به ویژه مدیر کل اداره تامین اجتماعی استان گلستان اکثر باغداران و دامداران شهرستان‌های آزادشهر و رامیان از روستای ویرو تا مشو در محدوده رامیان و از منطقه النگ تا شهرک صنعتی آقچلی در محدوده آزادشهر زیر پوشش بیمه هستند و از خدمات آن بهره‌مند هستند.
وی تصریح کرد: دامداران و باغدارانی هم که تا به الان موفق به پیگیری امورات مربوط به بیمه خود نشدند با مراجعه به دفاتر خدمات کشاورزی و جهاد کشاورزی و در دست داشتن مدارک لازم به اداره بیمه و تامین اجتماعی بیایند تا نسبت به بیمه آنها اقدامات لازمه انجام شود.
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان با اشاره به تقاضای سایر کشاورزان در خصوص طرح بیمه آنان گفت: پیگیری‌های لازمه انجام شده و انتظار می‌رود با توجه به شرایط منطقه و وجود کشاورزان بسیار این مشکل حل شود و کشاورزانی که اقدام به کشت سایر محصولات کشاورزی هم می‌کنند از خدمات بیمه و تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.
عطایی‌نمینی با بیان اینکه 483 سهمیه برای بیمه‌دارندگان مدرک فنی و حرفه‌ای در سطح این دو شهرستان اعطا شده است، گفت: دارندگان مدرک آموزش‌های فنی حرفه‌ای از قبیل قالی‌بافی می‌توانند با مراجعه به اداره از نحوه بیمه شدن خود اطلاع پیدا کنند و اقدامات لازمه را انجام دهند تا هرچه سریع‌تر زیرپوشش بیمه قرار بگیرند.
وی با تمجید از پیگیری‌های مداوم دولت نهم و دهم در بحث بیمه و تامین اجتماعی گفت: بسیاری از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه از جمله کارگران ساختمانی رانندگان تاکسی‌های بین‌شهری و درون‌شهری، خادمان مساجد می‌توانند بیمه شوند و آینده خود را تامین کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول