اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد:

اختصاص پارک جنگلی 1200 هکتاری به شهرداری ساری

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: به همت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، پارک جنگلی یک هزار و 200هکتاری واقع در حاشیه ساری از سوی دولت به شهرداری داده شد تا نسبت به احداث پارک اقدام کند.

اختصاص پارک جنگلی 1200 هکتاری به شهرداری ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 18 هزار و 450 واحد مسکن مهر در سالن شماره یک استانداری مازندران در حضور رئیس جمهور بیان داشت: مناسبت محوری سفر رئیس جمهور، قدرشناسی از یک خادم ملت و دلداده امام راحل و مقام معظم رهبری، مرحوم علی کردان است.
وی اظهار داشت: کردان استعدادی بود که در دولت محمود احمدی‌نژاد به صورت ویژه بازنگری شد.
طاهایی با بیان اینکه دولت دستاوردهای پربرکتی برای مازندران داشته و دارد، تصریح کرد: به ویژه در موضوع مسکن مهر، دولت نگاه ویژه‌ای به مازندران دارد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی بیشترین حضور را در استان برای پروژه‌های مسکن مهر داشته، گفت: حضور مستمر وزیر در مازندران باعث شد که از منظر تملک رشد یافته و دولت با رویکرد جدیدی با عنوان خودمالکی، پروژه‌های مسکن مهر را در استان دنبال کرد.
وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد از تقاضای احداث مسکن مهر، خودمالکی است، ادامه داد: بیش از 60 هزار تقاضا در بانک‌ها برای دریافت تسهیلات داریم و این علاوه بر احیای بافت‌های روستایی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی است.
طاهایی با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار واحد روستایی در قالب طرح‌های مقاوم سازی از تسهیلات بهره مند شده‌اند، اضافه کرد: عمده پروژه‌های مسکن مهر در مازندران در دولت دهم رقم خورده است.
این مسئول ابراز داشت: هیچ روستایی نیست که برای دریافت تسهیلات در این زمینه، در نوبت ایستاده باشد.
این مسئول با بیان اینکه دولت دست‌اندرکار سامانه اقتصاد کشور است، ادامه داد: قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها گام زیرین و موثر در تحقق هفت برنامه تحول اقتصادی است.
وی یادآور شد: باید سعی کنیم این قانون در روند اجرایی به خوبی نهادینه شود.
طاهایی با بیان اینکه این سامانه، اقتصاد مردم را توانمند می‌کند، تصریح کرد: با جلوگیری از هدررفت منابع، مردم هم توانمند می‌شوند.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه رویکرد جدید دولت، تحول ویژه‌ای در ساخت و ساز مسکن مهر در مازندران به همراه داشت، گفت: 19 شهرستان استان دارای پروژه‌های مسکن مهر هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به همت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، پارک جنگلی یک هزار و 200 هکتاری واقع در جوار ساری از سوی دولت به شهرداری داده شد تا نسبت به احداث پارک اقدام کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول