اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کل شاهد دانشگاه شهید باهنر:

رشد علمی دانشجویان ایثارگر سیر صعودی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: تمام معیارها و موضوع‌های تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر رو به بهبود است.

رشد علمی دانشجویان ایثارگر سیر صعودی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسینعلی ساسان در گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان با احتساب دانشجویان زیر پوشش مراکز غیر انتفاعی حدود 860 نفر است.
ساسان ادامه داد: دانشگاه شهید باهنر کرمان در ردیف چهارم در دانشگاه‌های کشور قرار دارد که از این تعداد حدود 70 نفر فرزند شهید و پنج نفر خود ایثارگر و بقیه فرزندان عزیزان آزاده و جانبازان بالای 25 درصد هستند که سه درصد دانشجویان دانشگاه را شامل می‌شوند.
وی تصریح کرد: با حمایت بی‌دریغ و همه جانبه مسئولان دانشگاه شهید باهنر و مسئولان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و از همه مهم‌تر همت خود دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال گذشته تمام معیارها و موضوع‌های تحصیلی این دانشجویان رو به بهبود بوده و این روند سیر صعودی دارد.
ساسان بیان کرد: روند مشروطی دانشجویان جدیدالورود از 10 درصد به چهار درصد کاهش داشته که نشانه بهبود وضعیت تحصیلی دانشجویان ایثارگر محسوب می‌شود و این بر خلاف آنچه است که مطرح می‌شود.
رئیس اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: ما در کل کشور 135هزار دانشجوی ایثارگر در مقاطع مختلف داریم و نرم مشروطی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های دولتی کشور کمتر از مشروطی سایر دانشجویان است.
وی عنوان کرد: یک هزار و 100 نفر از ایثارگران بدون سهمیه عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها شده‌اند که این موجب شد ما به سازمان سنجش پیشنهاد بدهیم، سهمیه ایثارگران حذف شود، زیرا دانشجویان ایثارگر نیاز به این سهمیه ندارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول