اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات قرآن و عترت

خبرگزاری فارس: با شرکت بیش از یک‌هزار و 500 نفر از اساتید و دانشجویان بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد واحد کازرون برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآن و عترت
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، مرحله کتبی هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت همزمان با سایر دانشگاه‌ها و سازمان‏های فرهنگی کشور به همت کانون قرآن و عترت واحد کازرون برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از یک‌هزار و 500 نفر از اساتید و دانشجویان در 10 رشته قرآنی دینی از جمله زندگانی پیامبر اکرم (ص)، نماز، نهج‌البلاغه، سیره معصومین، ترجمه قرآن به انگلیسی، احکام، ترجمه و تفسیر قرآن و حفظ ترجمه ادعیه و زیارات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
محمد شریفی در مورد هدایای این مسابقات گفت: به پنج نفر از ممتازان هر رشته جوایز ارزنده‌ای به صورت نقدی و همچنین کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا می‌شود.
به گزارش فارس، هر ساله این مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با استقبال بسیار اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود که آمار شرکت کنندگان حکایت از افزایش چشمگیر استقبال‌کنندگان شرکت در این مسابقات را دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول