اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

فعالان فرهنگی باید با تهدیدات دشمن مقابله کنند

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالان عرصه فرهنگ مسئولیت مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمن را برعهده‏ دارند.

فعالان فرهنگی باید با تهدیدات دشمن مقابله کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام سیدعلی‏اکبر مسعودپور ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان که در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار داشت: کنترل و به زیر کشاندن هواپیمای چندمنظوره آمریکا را در محدوده جغرافیایی کشورمان یک اقدام عظیم و شکوهمند است که انجام این اقدام شکوهمند جای تقدیر دارد.
وی به آثار و تاثیرات جنگ نرم و فرهنگی دشمن اشاره و اضافه کرد: کسانی که دستی در تحلیل رخدادهای سیاسی دارند و با استراتژیک آشنا هستند، این موضوع را به خوبی می‏دانند و باید هوشمندانه به این موضوع توجه داشته باشیم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما نباید منتظر یک جنگ فیزیکی در آینده باشیم بلکه باید در هراس جنگ جهانی چهارمی باشیم که چندین سال است که آغاز شده و مبارزه با آن بر عهده عرصه فرهنگ است.
مسعودپور تصریح کرد: موقعیت خطیر عرصه فرهنگ به خاطر همین شرایط و ویژگی‏هاست و افرادی که در این عرصه فعالیت دارند باید هوشیارانه عمل کنند.
وی تاکید کرد: دشمنان در این جنگ از ابراز مختلف بهره می‏برند که برای رویارویی و خنثی‏سازی این تهدیدات اصحاب فرهنگ و هنر نقش زیاد و مهمی دارند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تهاجم نظامی به کشوری بااقتدار مانند ایران اسلامی یک حرف توخالی است.
مسعودپور اضافه کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه باید هر چه بیشتر خود را در این فضا تجهیز کنند.
وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات چند ساله امیرعلی عموزاده مدیرکل قبلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، افزود: عموزاده یکی از نیروهای خدوم و پرتلاش مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما نباید ثبات را تنها در این بدانیم که شخصی سالیان متوالی در یک سمت و پست بماند و این جابه‏جایی‏ها برای این است که افراد مختلف با قابلیت‏های خود در مناطق گوناگون به ارائه خدمات بپردازند.
مسعورپور همچنین محمدرضا سوقندی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را نیروی باتجربه و کارکرده در عرصه فرهنگ دانست و گفت: سوقندی نیرویی مخلص و جانباز است که در گذشته در نقاط مختلف کشور به نظام خدمت کرده است.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیرکل جدید با احساس تکلیف و مسئولیتی که دارد، صادقانه به تکلیف خود ادامه دهد.
این مراسم با حضور خلخالی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، حجت‏الاسلام احمدپناهی امام جمعه موقت سمنان، عموزاده و مرادی مدیران کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، همتیان فرماندار سمنان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان، هنرمندان استان سمنان، اصحاب رسانه و سایر مسئولان این استان برگزار شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول