اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در دوم دی‌ ماه سال‌ جاری در این شهر خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان جیرفت اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه ایجاد هماهنگی و تعامل در راستای فعالیت‌های زیربنایی برای سلامت جامعه است.
وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) افزود «زندگی، عقیده و جهاد است و جهاد در راه عقیده نیاز به نیروی جسمانی دارد».
غنچه‌پور انسان را به عنوان اشرف مخلوقات دارای دو بعد جسمی و روحی ذکر و تصریح کرد: یک جسم سالم قطعا ظرفیت یک روح سالم را دارد.
وی بیان کرد: برای افزایش کارآیی باید جسمی سالم را پرورش داد تا از آن در راه رضای خداوند و در راستای خدمت به خلق استفاده کرد.
غنچه‌پور بیان کرد: به دلیل سبد غذایی نامناسب و عدم ورزش کافی عمر متوسط ایرانیان میان 50 تا 55 سال در حالی که در اروپا متوسط عمر 80 تا 90 سال است.
وی عنوان کرد: ورزش تنها نسخه‌ای است که کارشناسان برای ارتقا سلامت جامعه توصیه کرده‌اند که باید بسیار مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.
غنچه‌پور با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی در هفته‌های گذشته در شهرستان منوجان خاطرنشان کرد: ورزش‌های همگانی به صورت پیوسته در مناطق مختلف شهرستان جیرفت با همکاری مسئولان و مردم در حال برگزاری است.
وی همچنین با اعلام خبر برگزاری این همایش در جیرفت اذعان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز دو هفته دیگر در این شهرستان برگزار می‌شود.
غنچه‌پور گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان جیرفت از زوایای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
فرماندار جیرفت اظهار داشت: برگزاری این همایش معرف شأن، علاقمندی و فرهنگ مردم این شهر است که با وحدت مردم و مسئولان می‌تواند در استان حرفی برای گفتن داشته باشد.
وی افزود: این همایش نیازمند ایجاد انگیزه است که به تنهایی از توان مسئولان اداره تربیت‌بدنی خارج است، بنابراین باید تمام ارگان‌ها و نهادها با همکاری بخش خصوصی در این زمینه تلاش خود را به کار گیرند.
غنچه‌‌پور تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که گامی در این مورد برداریم تا سرآغازی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان جیرفت باشد.
به گزارش فارس، همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان جیرفت، ساعت هفت صبح جمعه دوم دی‌ماه از میدان امام حسین (ع) این شهر آغاز و تا میدان فرمانداری ادامه دارد.
این همایش که به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، دارای جوایز متعددی است که تامین آن را بخش دولتی و خصوصی متقبل شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول