اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

مهاجرت معکوس در منطقه ارسباران

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز به برکت خدمات نظام اسلامی و دولت خدمتگزار مهاجرت در ارسباران معکوس شده و خدمات دولت در این مناطق افزایش یافته است.

مهاجرت معکوس در منطقه ارسباران
 به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جمع مردم ارسباران اظهار کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بار دیگر امید دشمنان نظام و انقلاب را نقش برآب خواهد کرد.
وی با اشاره به حیات پربرکت انقلاب اسلامی افزود: با وجود توطئه‌های متعدد دشمنان در ایجاد تفرقه در بین مردم و دلسرد کردن آنها از نظام اسلامی افزود: نه تنها این مقصود شوم آنها محقق نشده بلکه ملت ایران هر روز مصمم‌تر از گذشته در تمام صحنه‌ها حضوری پرشور دارند و همیشه پشت سر ولایت و مسئولان نظام در خدمت انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های شهدا هستند.
وی تصریح کرد: اجرای هدفمندی یارانه‌ها با وجود فرافکنی‌ها با موفقیت اجرا شد و الگوی مدیریت اسلامی را به نمایش گذاشت، امروز دولت خدمات مهمی را در منطقه ارسباران در دست اجرا دارد و با عنایت حق تعالی گازرسانی به آخرین نقطه صفر مرزی آبش‌احمد و خداآفرین از جمله این خدمات است.
بیگی گفت: هدفمندی یارانه‌ها موجب شده خدمات نظام اسلامی و دولت افزایش یابد و اقداماتی که در کشور انجام شده نشان از اهتمام ویژه دولت در خدمتگزاری به مردم است که باید بیش از پیش در خدمت مردم باشیم و شعار دولت را در خدمت بیشتر به مردم و توزیع عادلانه خدمات را به سرانجام برسانیم.
استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: امروز به برکت خدمات نظام اسلامی و دولت خدمتگزار مهاجرت در این مناطق معکوس شده و خدمات دولت در این مناطق افزایش یافته است، با وجود تبلیغات منفی که برای هدفمندی یارانه‌ها انجام شده دولت یک سال اول را به انجام رسانده و با موفقیت هدفمندی یارانه‌ها اجرا می‌شود.
وی گفت: اراده دانشمندان جوان ما باعث شکست تحریم اقتصادی و فناوری‌های پیشرفته به کشور شده است و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم قابلیت ایران بالاتر از اینهاست و ملت ایران جزو چند کشور برتر دنیا در فناوری‌های نوین دنیاست.
بیگی با اشاره به اثرگذاری جمهوری اسلامی بیداری اسلامی را نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی در جهان اسلام برشمرد و افزود: باعث شده ایران اسلامی به عنوان قدرت راهبردی ابراز وجود کنند و جمهوری اسلامی محکم و استوار در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی افتخار خود را پشتیبانی و حمایت و همراهی توده‌ها می‌داند و دولت دهم تجلی اراده مردم در رسیدگی به توده‌های ضعیف و محبت بین دولت و مردم را حفظ کرده است.
بیگی افزود: منابع طوری مدیریت شده است که مردم دولت را دولت کارآمد می‌دانند و حضور مسئولان در جمع مردم هوراند نشان از توجه ویژه دولت به مردم و مشکلات و خواسته‌های آنها دارد.
بیگی در پاسخ به درخواست شهروندان هوراند در خصوص ارتقا این بخش گفت: خواسته ارتقا بخش هوراند و دستور معاون اول رئیس جمهور را پیگیری می‌کنیم تا با کار کارشناسی، ‌ساز و کار لازم ارائه شود.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود گفت: امروز دشمن و استکبار جهانی به نتایج انتخابات چشم دوخته است و حضور مردم در پای صندوق‌های رای در مقطع کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که همه باید زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول