اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهمند:

توجه به صنعت تنها راهکار حل مشکلات مهاجرت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد گفت: توجه به صنعت تنها راهکار حل مشکلات ناشی از مهاجرت است.

توجه به صنعت تنها راهکار حل مشکلات مهاجرت است
کاظم فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: تنها توجه به مناطق محروم و ایجاد اشتغال به ویژه در بخش صنعت می‌تواند مانع از مهاجرت مردم این مناطق به شهرهای بزرگ کشور شود.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد دستاورد دیدار اخیر خود با رئیس بانک صنعت و معدن افزود: در دیدار با رئیس بانک صنعت و معدن مشکلات و تنگناهای واحدهای صنعتی در حوزه انتخابیه خود را پیگیری کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: در این دیدار و با حضور جمعی از صنعتگران به بیان برخی از این مشکلات از جمله ناکافی بودن طرح‌های صنعتی در شهرستان‌ها پرداخته شد.
فرهمند یادآور شد: در برخی از شهرستان‌ها و برای توسعه هیچ راهی به جز صنعتی شدن وجود ندارد و این در حالی است که طرح‌های صنعتی محدودی برای آنها تعریف شده است.
وی خاطرنشان کرد: برخی از طرح‌های مصوب شده توسط دولت نیز تسهیلات زیادی دریافت نکرده‌اند و با این تسهیلات نمی‌توانند واحد تولیدی خود را به اتمام و بهره‌برداری برسانند.
نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد با بیان اینکه در مورد مساعدت به طرح‌های صنعتی که مصوبه دولت را با خود ندارد نیز بحث و بررسی هایی صورت گرفت، افزود: رئیس بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: تنها در صورت مصوب شدن این طرح‌ها در وزارتخانه، امکان کمک و مساعدت به این واحدها وجود دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول