اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشمندسازی مدارس؛

تکنولوژی جای کتاب محوری را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هوشمندسازی مدارس تکنولوژی جای کتاب محوری را خواهد گرفت و معلمان با فناوری جدید مطالب درسی را به خوبی تدریس خواهند کرد.

تکنولوژی جای کتاب محوری را می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد محمودزاده در جریان بازدید از مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد از نزدیک با این شیوه تدریس و نحوه استفاده معلمان و دانش‌آموزان از فناوری در تدریس و یادگیری آشنا شد و نظر معلمان و دانش‌آموزان را در خصوص هوشمندسازی مدارس و استفاده از تکنولوژی نوین در تدریس جویا شد.
وی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اردبیل در راستای شعار سال تحصیلی سال جاری گام‌های خوبی را برای هوشمندسازی 300 مدرسه با همکاری و همدلی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برداشته است و از محل اعتبارات ملی 20 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس استان به فناوری نوین اختصاص یافته است.
دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سعی می‌کنیم در فاز اول پروژه تجهیز 300 مدرسه را با اختصاص درصدی از اعتبارات استانی به پایان برسانیم.
محمودزاده بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در فاز دوم یک‌هزار مدرسه و در فاز سوم 400 مدرسه دیگر در اردبیل هوشمند خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اعلام آمادگی کرده‌اند که هر کدام یک مدرسه را تجهیز کنند و امیدوارم که با همکاری اولیای دانش‌آموزان ظرف دو یا سه سال آینده تمام مدارس استان هوشمند شوند تا معلمان و دانش‌آموزان با انگیزه و نشاط بیشتر مشغول آموزش و یادگیری باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول بیان داشت: آموزش و پرورش باید در مقطعی از زمان به سوی تکنولوژی و فناوری سوق داده می‌شد که با هوشمندسازی مدارس وزارت آموزش و پرورش این گام مهم را در کشور برداشته است.
محمودزاده به اهتمام و توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش در راستای علمی کردن مدارس اشاره کرد و افزود: همچنین در راستای حرکت مدارس به سمت فناوری‌های نوین در مدارس استان اردبیل سطح پوشش اینترنت و اینترانت ملی را نیز افزایش داده‌ایم.
وی در پایان از مدیران مدارس خواست؛ با تشویق‌ها و سیاست‌های حمایتی دانش‌آموزان را به استفاده از تکنولوژی روز در تعلیم و درس‌آموزی رهنمون شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول