اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار بوشهر:

اولویت ما تقویت شورای اداری جوان شهرستان‌هاست

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان گفت: اولویت و تمرکز ما تقویت شورای اداری جوانان شهرستان‌ها و تقویت و ساماندهی فعالیت جوانان و مشاوران جوان در همه مناطق استان است.

اولویت ما تقویت شورای اداری جوان شهرستان‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ایمان زنده بودی صبح امروز در نشست مجمع مشاوران جوان استانداران سراسر کشور اظهار داشت: در همین راستا شورای اداری جوان شهرستان‌ها در استان تشکیل شده است و این شوراها جلسات خود را نیز برگزار کرده است.
وی افزود: تمام تلاش ما استفاده و بهره‌مندی از توانمندی و ظرفیت‌های جوانان در مسیر توسعه استان و شتاب بخشی به این روند است.
زنده‌بودی تصریح کرد: به همین منظور با فعال‌سازی گروه مشاوران جوان استان از ابتدای امسال، پنج کارگروه متناسب با فعالیت‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تشکیل و فعال شده است.
وی اظهار داشت: کارگروه کشاورزی، اقتصاد و اشتغال، امداد و بهداشت و سلامت، فرهنگی و اجتماعی و مسکن و شهرسازی پنج کارگروه تشکیل شده هستند.
زنده‌بودی تصریح کرد: فعالیت برخی کارگروه‌ها جلوتر و یا عقب‌تر از برخی کارگروه‌های دیگر بود که تلاش کردیم فعالیت و شتاب کارگروه‌های مختلف را با یکدیگر هماهنگ کنیم.
مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان یادآور شد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون مشاوران 70 دستگاه اجرایی استان و مشاوران فرمانداران شناسایی و احکام آنان ابلاغ شده است.
زنده بودی ادامه داد: کارگروه ویژه بانوان و دختران نیز تشکیل شده و با پیگیری‌های انجام شده به زودی دو دوره آموزشی و دو اردو برای این قشر برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: فعالیت مشاوران جوان فرمانداران در دوره‌ای با کمی کندی روند مواجه بود که در حال بررسی و بازنگری این مسئله هستیم ضمن اینکه شورای اداری جوان شهرستان‌ها با جدیت و حساسیت پیگیری می‌شود.
مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان با اشاره به پروژه‌های انجام شده در استان توسط گروه مشاوران جوان گفت: با جذب منابع لازم پروژه مسئله‌شناسی فرهنگی جوانان در همه مناطق استان در سه رده مدیران، کارشناسان و جوانان انجام شده است.
زنده بودی تاکید کرد: بر همین اساس اولویت‌های هر منطقه طبق دیدگاه این سه قشر استخراج و در اختیار مدیریت ارشد استان قرار گرفته است.
وی افزود: همایش بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی انجام شده است و در همین راستا دو همایش مقدماتی در راستای آن در نیمه دوم امسال برگزار شده و یک همایش دیگر نیز بهمن ماه برگزار می‌شود.
زنده‌بودی تصریح کرد: همایش ملی پیوست‌نگاری فرهنگی سال آینده و همایش بین‌المللی آن سال 92 برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در استان مستقر است و در حال انجام اقدامات اجرایی و مقدماتی همایش است.
وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی ویژه 400 فرهنگی فعال استان در اسفند ماه خبر داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول