اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان استاندار قم منصوب شد

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار قم، ابوالقاسم مقیمی عراقی به عنوان مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استاندار منصوب شد.

مشاور جوان استاندار قم منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حکم انتصاب حجت اسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور خطاب به ابوالقاسم مقیمی آمده است: با عنایت به تعهد و تجارت جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استاندار منصوب می شوید.
در ادامه این حکم اضافه شده است: نظر به ابتکار دولت نهم و دهم در بهره‌مندی از توان فکر، خلاقیت و انرژی جوانان در عرصه‌های مدیریت و اجرا، لازم است تا در شناسایی و به کارگیری نیروهای جوان و کارآمد به عنوان مشاوران دستگاه‌های اجرایی و بهره‌مندی هر چه بهتر از ظرفیت نخبگان استان در برنامه‌ها و تعامل و همکاری مناسب با معاونین و مدیران کل در پیشرفت و توسعه استان جدیت و اهتمام ویژه داشته باشید.
در بخش دیگری از این حکم انتصاب تصریح شده است: امید است با تلاش و پیگیری مستمر و همکاری همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول