اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان:

تولید و کارآفرینی دو عضو جدایی ناپذیر از یکدیگر هستند

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: تولید و کارآفرینی دو عضو جدایی‌ناپذیر از یکدیگر بوده و باید توجه ویژه‌ای به این دو مطلب شود.

تولید و کارآفرینی دو عضو جدایی ناپذیر از یکدیگر هستند
حسین قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در همین راستا انجمن مدیران صنایع خراسان نیز توجه بسیار ویژه‌ای به این امر دارد.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان با اشاره به کمیته‌های کارشناسی این انجمن افزود: کمیته‌های کارشناسی انجمن مدیران صنایع خراسان با هدف تعمیق، مطالعه، بررسی و بالا بردن توان علمی و تحلیلی اعضا نسبت به مسائل مبتلا به بخش صنعت و معدن استان و بنا بر ضرورت تشکیل شده و هر یک متناسب با توان و تخصص خود به مسائلی که در حوزه کار آنها قرار دارد می‌پردازند.
رئیس انجمن کارآفرینان برتر استان خراسان رضوی تصریح کرد: فعالیت کمیته‌های کارشناسی و تخصصی در عین آن که فرصتی مغتنم و طلایی برای توسعه فعالیت‌های انجمن است، در دل خود محدودیت‌ها و تهدیدهایی را نیز به همراه دارد.
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت این بخش از فعالیت‌ها در راستای رسالت و اهداف انجمن، نیاز به سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بلندمدت و کوتاه‌مدت در این زمینه وجود دارد ولی اغلب به دلیل عدم وجود این سیاست‌گذاری، حرکت کمیته‌ها خودجوش و تابع توانمندی و کشش اعضا کمیته است.
قنبری تأکید کرد: علیرغم این فعالیت‌ها انجمن اساساً ماهیت کارشناسی و مطالعاتی دارد اما امکانات تخصیص یافته برای این بخش از کارها شامل بودجه، فرصت طرح و بررسی مسائل و مشکلات در سطح سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی انجمن ناکافی است.
وی با بیان این که اعضای کمیته‌ها، کارشناسان شاغل در واحدهای عضو هستند، اظهار داشت: این اعضا به صورت داوطلبانه و با انگیزه‌های متفاوت به نمایندگی از سوی واحدهای خود در جلسات کمیته شرکت می‌کنند.
رئیس کانون انجمن‌های عالی صنفی و کارفرمایی تولیدکنندگان صنعتی و معدنی خراسان رضوی ادامه داد: فعالیت‌های کارشناسی و مطالعاتی اساساً نیاز به حضور منظم و مستمر اعضا داشته و حضور نمایندگان واحدهای صنعتی نیز در جلسات کمیته داوطلبان می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کمیته‌های تخصصی و کارشناسی در فرصت‌هایی که برای حضور اثرگذار انجمن در فضای پیرامون صنعت ایجاد می‌شود جدی است.
قنبری بیان داشت: همچنین در این مسیر همراهی تیم پشتیبانی چند منظوره در انجمن کمک شایانی به این امر می‌کند.
وی اعلام کرد: اعضا با حضور در کمیته‌های تخصصی و کارشناسی ضمن تأثیرگذاری مستقیم در تهیه و تدوین نظرات کارشناسی انجمن در مورد مسائل مبتلا به صنعت به طور مستقیم در جریان اطلاعات و نتایج قرار می‌گیرند.
عضو کانون انجمن‌های علی صنفی و کارفرمایی تولیدکنندگان صنعتی و معدنی کشور افزود: مشارکت وسیع‌تر اعضا در فعالیت‌های این انجمن از طریق حضور در کمیته‌ها سبب تعالی و غنای کاری می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول