اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

برگزاری انتخاباتی سالم نیازمند همراهی مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند نیازمند همکاری و همراهی همه مردم و دستگاه‌ها است.

برگزاری انتخاباتی سالم نیازمند همراهی مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در نشست هماهنگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چالدران اظهار داشت: اعتمادسازی نقش مهمی در حضور مردم در پای صندوق‌های رای دارد از این رو باید شرایطی فراهم شود تا مردم بدون هیچ گونه دغدغه و با اطمینان خاطر و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای کم‌رنگ و بی‌اثر کردن حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: وظیفه ستادهای انتخابات در این برهه از زمان بسیار حساس و از اهمیت خاصی برخوردار است از این رو مسئولان ستادهای انتخابات باید بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری خاص از تمامی ظرفیت‌ها برای تسهیل در شرکت مردم در امر انتخابات استفاده کنند.
قلی‌پور ادامه داد: انتخابات پیش‌رو باید با شکوه‌تر از دوره‌های قبل برگزار شود تا جهانیان بار دیگر شاهد عظمت و اقتدار نظام اسلامی باشند.
وی با بیان اینکه منطقه چالدران حادثه‌خیز است گفت: ستاد انتخابات شهرستان چالدران دارای پنج کمیته اجرایی، پشتیبانی، حوادث، تبلیغات و امنیتی است که کمیته حوادث در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی تشکیل شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند نیازمند همکاری و همراهی همه مردم و دستگاه‌هاست تا افرادی شایسته و کارآمد امور قانون‌گذاری کشور را بر عهده گیرند.
قلی‌پور با بیان اینکه از افراد معتمد محلی برای هیئت اجرایی استفاده می‌شود، افزود: این افراد باید از بین معتمدان محلی و دارای توانایی برگزاری انتخابات به نحو مطلوب انتخاب شود.
فرماندار چالدران با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای تعیین محل‌های اخذ رأی ادامه داد: شهرستان چالدران یک حوزه انتخاباتی فرعی با 67 شعبه اخذ رای ثابت و سیار دارد و آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول