اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد:

ورود 938 هزار مسافر به آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: سال جاری 938 هزار و 231 نفر مسافر از طریق گمرکات آذربایجان غربی وارد این استان شده‌اند.

ورود 938 هزار مسافر به آذربایجان غربی
پرویز تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: میزان ورودی انسان در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد رشد نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه این ورودی‌ها شامل افراد ایرانی و خارجی می‌شود، تصریح کرد: سال جاری 86 هزار و 351 نفر ایرانی و 54 هزار و 675 نفر خارجی از گمرک پیرانشهر وارد آذربایجان غربی شده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 65 درصد رشد دارد.
این مسئول به آمار ورودی‌ها از گمرک خوی اشاره کرد و افزود: گمرک خوی نیز امسال پذیرای 26 هزار و 351 نفر ایرانی و 16 هزار و 456 نفر خارجی بود که این میزان نیز با 214 درصد رشد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته همراه بود.
تقوی تعداد ایرانیانی که از طریق گمرک پلدشت وارد خاک جمهوری اسلامی شده‌اند را 33 هزار و 62 نفر برشمرد و گفت: علاوه بر این 9 هزار و 749 خارجی از این گمرک وارد شده‌اند.
وی میزان تغییرات ورودی از گمرک پلدشت را در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 5 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: این میزان شامل 42 هزار و 811 نفر است.
این مسئول گمرک ارومیه، سرو و بازرگان را از دیگر گمرکاتی عنوان کرد که تردد از آنها به صورت قانونی امکان‌پذیر است و تصریح کرد: گمرک سرو نیز در سال جاری 12 هزار و 618 ایرانی و 65 هزار و 756 خارجی را پذیرش کرده است که در این راستا نیز شاهد افزایش 17 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.
ناظر گمرکات آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال 11 هزار و 15 نفر ایرانی از گمرک ارومیه وارد استان آذربایجان غربی شده‌اند، ابراز داشت: این گمرک ورودی خارجی در سال جاری نداشته است.
تقوی اعلام کرد: گمرک بازرگان نیز شاهد ورود 30 هزار و 730 خارجی و 383 هزار و 411 ایرانی به خاک آذربایجان غربی بود.
وی خاطرنشان کرد: تمام این ورود‌ها به صورت قانونی انجام گرفته است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول