اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کنگان خبر داد:

کشف محموله 3 میلیاردی کالای قاچاق در کنگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف محموله 3 میلیارد ریالی کالای قاچاق در کنگان خبر داد.

کشف محموله 3 میلیاردی کالای قاچاق در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر، خلیفه هاشم‌زاده اظهار داشت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از مهم‌ترین ارکان اساسی در حیات و اقتدار یک جامعه است که بدون شک این امر از وظایف مهم نیروی انتظامی است و همه ما موظف هستیم در این امر کوشا باشیم.
وی افزود: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و استراتژیک کشور است و تامین امنیت این شهرستان امری مهم است که در سایه همکاری مردم با دستگاه‌های امنیتی به خوبی انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف محموله 3 میلیاردریالی کالای قاچاق در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس شهرستان کنگان یک محموله 3 میلیارد ریالی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد. 
هاشم‌زاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کنگان در زمان گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه تریلر به‌رانندگی عباس مظنون و سریعاً دستور توقف خودرو دادند.
وی اضافه کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودرو مورد نظر یک دستگاه گریدر خارجی فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط شد.
این مسئول یادآور شد: خودرو توقفی و راننده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شده و ارزش کالای کشف شده بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد شده است.
هاشم‌زاده گفت: نیروی انتظامی با امکانات و ظرفیت خود در راستای تامین امنیت پایدار تلاش می‌کند و در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل مردم و سایر دستگاه‌هاست.
وی اذعان داشت: نیروی انتظامی تلاش زیادی انجام می‌دهد و البته باید امکانات و تجهیزات لازم برای نیروی انتظامی فراهم باشد تا نتایج بهتر و موثرتری داشته باشیم.
این مسئول انتظامی متذکر شد: بدون تردید ایجاد امنیت تنها منوط به نیروی انتظامی نیست و این پارامتر مهم نیازمند عزم عمومی است و تمام مردم و مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا شاهد امنیت پایدار در منطقه باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول