اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

کشف 15 هزار قلم البسه قاچاق در مراغه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مراغه از شناسایی خودروی حامل کالای قاچاق و کشف بیش از 15 هزارقلم البسه قاچاق از آن خبر داد.

کشف 15 هزار قلم البسه قاچاق در مراغه
 عیسی هاتفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار داشت: این عملیات توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان و در حین گشت‌زنی انجام شد.
وی اظهار کرد: عوامل پلیس مذکور در حین گشت‌زنی در مسیر "مراغه ـ هشترود" به یک دستگاه کامیون شش چرخ مشکوک شده بلافاصله خودرو مورد نظر را برای انجام بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه افزود: در بازرسی‌های انجام شده از کامیون مذکور به رانندگی "خ ـ خ" تعداد 15 هزار و 866 ثوب انواع البسه خارجی کشف و ضبط شده و در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه همچنین گفت: عوامل پلیس شهرستان بیش از 400 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای و 600 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند. 
هاتفی در تشریح این خبر گفت: کشفیات مذکور از یک دستگاه کامیون اسکانیا و یک دستگاه اتوبوس مسافربری توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان انجام گرفت.
وی گفت: در یکی از این موارد، ماموران پلیس مذکور در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون اسکانیا به رانندگی "الف ـ س" که از مبدا بوکان به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو برای انجام بررسی‌های بیشتر متوقف شد که در بازرسی‌های انجام شده از داخل خودرو تعداد 600 هزار نخ سیگار خارجی از نوع ماربرو و 476 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای شامل 170 دستگاه ریسیور و 306 دستگاه جک(پوزیشن) کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول