اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ناشران داخلی و خارجی برگزار می‌شود؛

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در دانشگاه چمران اهواز

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از برپایی چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب دانشگاهی در این دانشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری از 22 تا 28 آذرماه خبر داد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در دانشگاه چمران اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن مروتی بعد از ظهر امروز در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری با اشاره به حضور 48 ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: حدود 150 هزار عنوان کتاب به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در نمایشگاه بین‌المللی کتب تخصصی واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه بیشتر کتب ارائه شده دانشگاهی به زبان لاتین و مورد نیاز دانشجویان به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند، تاکید کرد: استان خوزستان با وجود بیش از 200 هزار دانشجو در 70 دانشگاه و موسسه آموزش عالی جای خالی نمایشگاه کتاب دانشگاهی واقعا احساس می‌شود.
دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری از جمله تسهیلات فراهم شده برای خرید کتاب از نمایشگاه را اهدای بن خرید به دانشجویان کارشناسی ارشد، دکترا و اعضای هیئت علمی عنوان کرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان نیز درخواست شد بن‌های خرید کتاب را در میان اعضای خود توزیع و شرایط مناسبی برای خرید کتاب فراهم کنند.
مروتی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه کتاب دانشگاهی، خرید کتب مورد نیاز دانشکده‌های دانشگاه شهید چمران با نظر مدیران گروه‌ها و اساتید انجام و کتابخانه‌های دانشکده‌ای این دانشگاه به روز می‌شوند.
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه برای دومین سال متوالی این دانشگاه متولی برگزاری هفته پژوهش وفناوری است، افزود: در هر شهرستان یک دانشگاه آزاد یا پیام نور و یا دولتی محوریت برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش را دارد و با هماهنگی فرمانداری‌ها این جشنواره برگزار می‌گردد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول