اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 و 11 آذرماه؛

مسابقه نمایشنامه‌خوانی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر هنرستان هنرهای زیبای قم از برگزاری مرحله نهایی مسابقه نمایشنامه‌خوانی در قم و در روزهای 10 و 11 آذرماه خبر داد.

مسابقه نمایشنامه‌خوانی در قم برگزار می‌شود
سعید تهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری نخستین مسابقه نمایشنامه‌خوانی اظهار داشت: هنرستان هنرهای زیبای قم در راستای اعتلای هنر پویای تئاتر و به منظور تقویت توان علمی هنرجویان خود این مسابقه را برگزار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: هنرجویان متقاضی شرکت در این مسابقه بر اساس فراخوان، دو نسخه از نمایشنامه خود را به همراه تقاضانامه به دفتر هنرستان هنرهای زیبا واقع در مجتمع کلهری تحویل داده‌اند.
مدیر هنرستان هنرهای زیبای قم با اشاره به شرایط متون مسابقه گفت: استفاده از متون خارجی در مسابقه بدون مانع بوده و نمایشنامه‌های دارای مضامین ارزشی از اولویت برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه 12 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد، گفت: از این تعداد شش اثر برای رقابت نهایی انتخاب شدند که در پایان با انصراف دو نمایشنامه‌نویس، صاحبان چهار اثر با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تهرانی خاطرنشان کرد: آثار راه یافته به مرحله نهایی، 10 و 11 آذر در هنرستان هنرهای زیبای قم واقع در مجتمع کلهری مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرند.
وی یادآور شد: اختتامیه این مسابقه دهم آذرماه ساعت 16 با حضور استادان و پیشکسوتان برگزار و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول