اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به واسطه حضور فعال در همه عرصه‌ها؛

هلال‌احمر گچساران در کهگیلویه و بویراحمد نمونه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هلال‌احمر گچساران و داوطلبان آن به دلیل موفقیت در عرصه‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد نمونه است.

هلال‌احمر گچساران در کهگیلویه و بویراحمد نمونه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مختار امیریان ظهر امروز در همایش داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران اظهار داشت: این همایش به منظور ارج نهادن به خدمات ارزشمند اعضا و داوطلبان و در راستای ترویج و تکریم فرهنگ داوطلبی و تقدیر از خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گچساران برگزار شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: توسعه شبکه داوطلبی و حضور در بین مردم در قالب اجرای برنامه‌های مختلف در جمعیت هلال‌احمر توسط داوطلبان گامی مثبت در راستای مردمی شدن این نهاد است.
امیریان با تأکید بر تلاش برای استفاده از توان داوطلبان در بخش‌های مختلف تصریح کرد: همه عوامل و نیروهای داوطلب هلال‌احمر باید در کنار مردم بوده و با شناخت آلام آنها در راستای کاهش و تسکین آن کوشش کنند.
وی فلسفه تشکیل جمعیت هلال‌احمر را بر پایه خدمت به مردم دانست و گفت: جمعیت هلال‌احمر در عرصه‌های مختلف ارائه خدمات بشر دوستانه و عام‌المنفعه امدادی و توانبخشی به افراد محروم و کم برخوردار در بین سایر جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال‌احمر، رشد قابل ‌توجهی داشته است.
امیریان با اشاره به فعالیت چشمگیر داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در کمک به مردم قحطی‌زده سومالی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت و کمک‌های نقدی و غیر نقدی در میان سایر استان‌های کشور به رتبه دوم کشوری دست یافت.
وی گفت: داوطلبان کهگیلویه و بویراحمد با جمع‌آوری بیش از 2 هزار میلیون تومان کمک نقدی و افزون بر 600 میلیون ریال کمک‌های غیر نقدی مردم خیر این استان آمادگی و توان خود را برای کمک به افراد نیازمند نشان دادند. 
امیریان عملکرد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گچساران در اجرای برنامه‌های حمایتی و خدماتی این نهاد در مناسبت‌های مختلف در طول سال را مطلوب ارزیابی کرد و عنوان داشت: داوطلبان هلال‌احمر گچساران با اجرای مطلوب و موفق برنامه‌ها ا نظر کیفی و کمی نقش مهم و اثرگذاری در پیشبرد اهداف هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند.

* داوطلبان هلال احمر گچساران در اجرای پروژه‌ها مقام برتر استانی دارند
این مقام عالی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد کسب مقام‌های برتر استانی و مقام‌های کشوری توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران را حاصل تلاش‌های مستمر و برنامه‌ریزی‌ها دقیق این داوطلبان دانست و خاطرنشان کرد: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر، یکی از بخش‌های مؤثر و مهم در پیشبرد اهداف خیرخواهانه است.
امیریان ابراز داشت: جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از پیشنهادات و نکته نظرات داوطلبان و سایر اعضای جمعیت هلال‌احمر در راستای ارائه خدمات انسان ‌دوستانه بهتر استقبال و استفاده می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از داوطلبان خواست تا حضور بیشتری در اجرای برنامه‌ها داشته باشند و حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان را بیش از پیش محکم کنند.
امیریان عدم ایجاد زمینه‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند داوطلبان را مهم‌ترین چالش موجود در این حوزه عنوان کرد و گفت: برای استفاده بهینه از توان داوطلبان باید برنامه‌‌ریزی شود و راهکارهای عملی و مناسب ارائه و اجرا شود.

* زمینه را برای حضور حداکثری در انتخابات اجرایی هلال احمر فراهم کنید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره برگزاری دومین دوره انتخابات مجامع جمعیت‌های هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت 91 بیان داشت: میزان حضور و مشارکت اعضای جمعیت هلال‌احمر تعیین‌ کننده میزان بودجه، اعتبار و آورده استانی و شهرستانی است.
امیریان افزود: به میزان شرکت اعضای جمعیت هلال‌احمر هر استان و شهرستان، بودجه‌ای برای اجرای برنامه‌ها اختصاص می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز جامعه به اجرای برنامه‌های حمایتی و عام‌المنفعه، لازم است حضور و مشارکت در این انتخابات جدی گرفته شود تا با توجه به بودجه اختصاصی بتوان فعالیت‌های کمی و کیفی بهتری ارائه داد.
امیریان بالا بردن جایگاه کهگیلویه و بویراحمد و شرکت فعال در برنامه‌های سازمان هلال احمر را از دیگر مزایای حضور فعال در این انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر همزمان با هفته هلال‌احمر در اردیبهشت 91 برگزار می‌شود.
به گزارش فارس در پایان این همایش، از رئیس جمعیت هلال‌احمر گچساران، داوطلبان فعال، خیران و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر گچساران با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول