اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب تاور روشنایی ارم و بوشکان؛

تاورهای روشنایی دشتستان به 38 تاور افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری دشتستان گفت: با نصب تاور روشنایی ارم و بوشکان تعداد تاورهای روشنایی این شهرستان به 38 تاور افزایش یافت.

تاورهای روشنایی دشتستان به 38 تاور افزایش یافت

محمدرضا زیارتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت:‌ در هفته جاری با تلاش و پیگیری‌های اداره راه و ترابری این شهرستان شاهد نصب تاور روشنایی اورژانس جاده‌ای تنگ‌ارم و بوشکان بودیم.
وی افزود: ایمن‌سازی جاده‌ها و مسیرهای کشور یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین اهداف وزارت راه و شهرسازی است و اداره راه و ترابری شهرستان نیز برای تحقق این هدف مهم تلاش می‌کند.
زیارتی خاطرنشان کرد: روشنایی جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی شهرها و روستاهای شهرستان از عوامل مهمی است که سبب افزایش ضریب ایمنی مسیرها و کاهش حوادث‌ می‌شود و اداره راه و ترابری شهرستان در این زمینه فعالیت‌های مطلوبی داشته است.
رئیس اداره راه و ترابری دشتستان نصب تاورهای روشنایی را از عوامل مهم در روشنایی مسیرها و جاده‌ها دانست و اذعان داشت: نصب تاورهای روشنایی سبب ایمن‌سازی ورودی شهرها و روستاها می‌شود و اداره راه و ترابری شهرستان با جدیت تمام برای نصب تاورهای روشنایی در ورودی شهرها و روستاهای شهرستان تلاش می‌کند.
زیارتی تصریح کرد: در هفته جاری با نصب تاورهای روشنایی اورژانس جاده‌ای تنگ‌ارم و بوشکان، تعداد تاورهای روشنایی شهرستان دشتستان به 38 تاور روشنایی افزایش یافت.
وی بیان داشت: اداره راه و ترابری تلاش برای ایمن‌سازی راه‌ها و جاده‌های شهرستان را در دستور کار خود قرار داده تا در این راستا شاهد بهبود وضعیت ایمنی جاده‌های کشور و جلب رضایت مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دشتستان باشیم.
زیارتی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگ‌ترین عبادات و وظایف مسئولان است و با تمام وجود برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم تلاش می‌کنیم.
این مسئول عنوان داشت: وزارت راه و شهرسازی در سال‌های اخیر با تمام توان در راستای ایمن‌سازی جاده‌های سراسر کشور تلاش کرده و ما نیز در شهرستان دشتستان برای تحقق این هدف مهم تلاش می‌کنیم.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دشتستان گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به نام "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند تمام تلاش و توان خود را برای تحقق این هدف والا به کار می‌گیریم.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول