اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

روحانیون پرچمدار توسعه فرهنگی جامعه هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: روحانیون پرچمدار توسعه فرهنگی در جامعه هستند و نقش مهمی را در تحقق برنامه‌های فرهنگی اجتماعی بر عهده دارند.

روحانیون پرچمدار توسعه فرهنگی جامعه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان علیرضا شهبازی در دیدار با روحانیون و طلاب شهرستان‌های قروه و کامیاران در سنندج، اظهار داشت: روحانیون همواره و در همه عرصه‌ها ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای با مردم داشته و در بسیاری از وقایع تاریخی و ملی این سرزمین حضور روحانیت در کنار مردم بارز و آشکار است.
وی افزود: دولت عدالت محور نیز با تمام توان خدمتگزاری به مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و خوشبختانه اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان نیز حاصل شده است.
استاندار کردستان به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اندیشمندان حوزه و دانشگاه باید با درک صحیح از ماهیت شوم این تهاجم و روشنگری برای مردم تلاش کنند تا زمینه مقابله با معضلات اجتماعی ناشی از جنگ نرم دشمنان بر ضد ماهیت اسلامی و انقلابی مردم و خانواده‌ها فراهم شود.
شهبازی در ادامه وجود مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را موهبتی الهی برای انقلاب و مردم برشمرد و خواستار پیروی مردم و مسئولان نظام از معظم له برای رویارویی با توطئه‌های استکبار جهانی شد.
وی مسیر توسعه استان را رو به رشد دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در یکسال اخیر همدلی و اعتماد متقابل بین مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تقویت و در سایه این موهبت موجبات افزایش سرمایه‌گذاری و تسریع در برنامه‌های توسعه‌ای استان فراهم شده است.
استاندار کردستان در پایان خواستار حضور پررنگ‌تر روحانیون و طلاب در برنامه‌های فرهنگی و دینی شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول