اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

نشست‌های کارگروه بررسی مشکلات بابلسر تداوم یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابلسر گفت: نشست‌های کارگروه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر تداوم یابد.

نشست‌های کارگروه بررسی مشکلات بابلسر تداوم یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمدرضا نادری صبح امروز در جلسه کارگروه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر اظهار داشت: با توجه به اینکه استکبار جهانی برخلاف جنگ سخت امروز کشور ما را با جنگ نرم نشانه گرفته بر ما لازم است با سرلوحه قرار دادن نهضت امام حسین (ع) و یاران باوفایش از ولایت و امامت مقام معظم رهبری حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی موفقیت‌های علمی و فناوری خود را در سطح بین‌المللی مدیون و مرهون رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و حضور هوشیارانه و پرشکوه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی خط بطلان کشیدن بر همه توطئه‌های شوم و خیانتکارانه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار است.
نادری بیان داشت: نخستین کارگروه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر با پیروی از نهضت امام حسین (ع) برای خدمت بهتر و مطلوب به مردم با پیشنهاد فرماندار و همکاری فرهنگ و ارشاد بابلسر و فریدونکنار با حضور چهره به چهره مسئولان و خبرنگاران در این شهرستان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه دست راست و امین مردم هستند، خاطرنشان کرد: حضور چهره به چهره مسئولان با خبرنگاران، مدیران اجرایی را مجاب می‌کند تا بر حسب شرح وظایف و اختیارات قانونی دارای نقشه راه باشند و با مهندسی عملیاتی نقشه راه را به مرحله اجرا درآورند.
نادری اذعان داشت: باید با مردم با جنس مردم رفتار شود و مسئولان نیز به این باور ایمان داشته باشند که به خدا نمی‌توانند دروغ بگویند و باید با تواضع و در کمال صداقت برای مردم کار کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با استمرار کارگروه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر به زودی مشکلات این شهرستان رفع شود.
به گزارش فارس، در این جلسه همچنین سید سعید اندیکلایی مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد بابلسر با حفظ سمت به عنوان مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر منصوب و مشغول به کار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول