اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش باشت:

70 درصد مدارس باشت از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش باشت گفت: 70 درصد مدارس در این شهرستان برای سیستم گرمایشی خود از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند.

70 درصد مدارس باشت از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند
امیدوار رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان باشت اظهار داشت: تامین سوخت مدارس برای سیستم گرمایشی کلاس‌های درس، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در فصل زمستان است که در این خصوص 70 درصد از مدارس شهرستان باشت از سوخت نفت استفاده می‌کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش باشت، تعداد این مدارس را 98 مورد اعلام کرد و گفت: به دلیل نبود شبکه گاز در این مناطق ناچار هستیم از سوخت فسیلی در این مدارس در فصل زمستان استفاده کنیم.
وی عنوان کرد: سایر مدارس آموزشی شهرستان باشت از نعمت گاز برخوردار هستند و در این مدارس، بخاری‌های دیواری و مبلی برای سیستم گرمایشی نصب شده است.
رضاپور ادامه داد: کمبود اعتبار مدارس روستایی دلیل اصلی استفاده نکردن از وسایل گرمایشی برقی از جمله هیتر در این مدارس است.
رئیس اداره آموزش و پرورش باشت خدمات انقلاب اسلامی را به مناطق محروم قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در راستای اجرای یکی از اصول قانون اساسی مبنی بر آموزش رایگان برای مردم، همه تلاش خود را برای افزایش کمی و کیفی وضعیت آموزش در شهرستان باشت به‌کار گرفته و با همه وجود برای این مهم بیش از این تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول