اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد عنوان کرد:

نقش برجسته دانشگاه آزاد گچساران در توسعه کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور از نقش برجسته دانشگاه آزاد گچساران در توسعه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

نقش برجسته دانشگاه آزاد گچساران در توسعه کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید جواد انگجی عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه فضاهای آموزشی، هرساله با ساخت افزون بر یک میلیون متر مربع فضای آموزشی و ساختمان‌سازی، روند رو به‌رشدی داشته است.
رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی با بر شمردن روند صعودی این منطقه دانشگاهی ابراز داشت: تصمیم بر این شده که در یک زمان مشخص در هر ترم جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت علمی برگزار شده و در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و طرح‌های عمرانی از نظرات آن‌ها استفاده شود.
انگجی با بیان اینکه از توفیقات 30 ساله دانشگاه آزاد اسلامی احساس غرور می‌کنم، تصریح کرد: این حرکت از صفر شروع شد و در حال حاضر با مدیریت توانمند و تلاش همکاران سخت‌کوش به جایگاه مطلوب و قابل ملاحظه‌ای دست یافته است.
وی بیان داشت: فعالیت‌های آزمایشگاهی که در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران انجام می‌گیرد، این واحد دانشگاهی را به‌عنوان یک پایگاه بسیار قوی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد در بخش نفت و گاز مطرح کرده است.
مقام عالی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی عنوان داشت: برنامه‌ریزی منظم و حساب‌ شده به‌ منظور دستیابی به توسعه پایدار لازم و ضروری است.
انگجی افزود: باید با ارائه ایده و طرح‌های نو و به‌روز خارج از سیستم دستگاه‌های دولتی حرکت کرده تا به تحول در زمینه‌های اقتصادی دست یابیم. 
وی با تاکید بر رشد روز افزون دانشگاه آزاد اسلامی در سی سال گذشته افزود: پیشرفت‌های منطقه 16 روز به روز چشمگیرتر می‌شود.
انگجی با اشاره به رشد 30 درصدی فعالیت‌های مختلف در منطقه 16دانشگاه آزاد اسلامی ابراز داشت: بیش از 35 درصد به اراضی این منطقه دانشگاهی برای توسعه فعالیت‌های عمرانی افزوده شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این جلسه با اشاره به لزوم کاربردی‌ کردن تحقیقات برای تولید علم بیان داشت: گچساران نیز با دارا بودن فضاهای آموزشی مطلوب، اکنون در زمینه تولید علم رشد صعودی دارد.
سید یعقوب زراعت‌کیش خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی در توسعه همه جانبه گچساران پیشگام بوده و آماده ارائه راهکار در زمینه مباحث علمی در راستای توسعه اقتصادی این شهرستان است.
وی افزود: تشکیل کمیته‌های علمی و کمک علمی، ارائه طرح‌های علمی به مسئولان شهری با استفاده از اساتید مجرب و هیئت علمی دانشگاه در تسریع در روند پیشرفت و توسعه شهری مؤثر و ضروری است.
زراعت‌کیش گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران دارای 400 عضو هیئت علمی تمام وقت، نیمه وقت و حق‌التدریس و 180 نفر پرسنل بوده و افزون بر 60 هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی دارد. 
به گزارش فارس جلسه هم‌اندیشی رئیس و دبیر منطقه 16 با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌منظور ارائه پیشنهادات و انتقادات در سالن همایش‌های این واحد دانشگاهی برگزار که در پایان، جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول