اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد جم بین‌المللی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد جم بین‌المللی می‌شود.

دانشگاه آزاد جم بین‌المللی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید جواد انگجی پیش از ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه‌های آْزاد اسلامی در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم با توجه به موقعیت عالی جغرافیایی، امکانات صنعتی و وجود شهرک‌های مسکونی وزارت نفت، ظرفیت ویژه‌ای برای بین‌المللی شدن دارد و این امر مهم با تلاش مسئولان شهرستان و با همکاری دانشگاه آزاد به زودی عملیاتی می‌شود.
وی ضمن تشکر از همراهی و تعامل ستودنی مجموعه مدیرتی شهرستان جم افزود: با تداوم همکاری و حمایت مسئولان دلسوز شهرستان جم، بین‌المللی کردن دانشگاه جم را در دستور کار قرار می‌دهیم و تنها با یاری آنها این کار شدنی است.
رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی دیگر واحدهای استان بوشهر برای راه‌اندازی سایت بین‌المللی عنوان کرد: با عنایت به موقعیت خاص و ویژه جم اگر پیش‌زمینه‌ها فراهم شود، بنا به قولی که داده‌ایم آن را در شهرستان جم راه‌اندازی می‌کنیم.
مدیر دانشگاه آزاد اسلامی جم نیز گفت: بنا به رایزنی‌های صورت گرفته و همکاری‌های ویژه امام جمعه محترم، فرماندار توانمند، شرکت پالایش فجر جم، خدمات غیر صنعتی گاز ایران، شورای اسلامی و شهرداری جم و تمام نهادها، پیش‌زمینه‌های لازم را حتی بیشتر از حد درخواستی فراهم کرده‌ایم.
محمد کارگر ضمن تقدیر از نگاه عالمانه انگجی بیان داشت: شهرستان جم با داشتن بیش از 40 دکترای تخصصی و داشتن ظرفیت‌های عظیم انسانی در تمامی عرصه‌ها، قابلیت بین‌المللی شدن را بهتر از هر نقطه دیگر داراست.
وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان جم و برابری ارزش قیمتی زمین با کلان‌شهرهای کشور اذعان داشت: زمین در جم حکم کیمیا دارد، اما مردم دانش‌طلب این خطه کهن تا کنون 21 هکتار زمین را به دانشگاه واگذار کرده‌اند و در کمتر از یک ماه آینده نیز نزدیک به دو برابر رقم کنونی زمین به این دانشگاه اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول