اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبح امروز؛

پیست دوچرخه‌سواری بانوان در گلپایگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پیست دوچرخه سواری بانوان در «پارک تفریحی توریستی بهشت ایران» گلپایگان افتتاح شد.

پیست دوچرخه‌سواری بانوان در گلپایگان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس صبح امروز در آیین افتتاح پیست دوچرخه سواری بانوان در گلپایگان بیان داشت: پیست دوچرخه سواری مکانی است که بانوان می‌توانند به صورت جدی‌تر به رقابت و مسابقات دوچرخه سواری بپردازند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم نکونام تصریح کرد: ظرفیت‌های بالایی در شهرستان گلپایگان وجود دارد و این توانایی هست که تیم‌های دوچرخه‌سواری در رقابت‌های داخلی و حتی خارجی شرکت کنند.
وی گفت: تمرینات و مسابقات دوچرخه سواری بانوان باید در چارچوب شرع مقدس و با رعایت موازین اجتماعی و فرهنگی انجام شود و توجه به این قوانین و مقررات موجب شد که پارک بانوان در فضایی به مساحت چهار هکتار کلنگ زنی شود و هم اکنون این پارک در دست احداث است.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: ورزشکاران گلپایگانی در رشته‌های مختلف به مقام‌های کشوری و استانی دست یافته‌اند و امید است در رشته دوچرخه‌سواری بانوان نیز با رعایت موازین اسلامی، مسیر موفقیت‌آمیزی طی شود.
نکونام تصریح کرد: در شرایطی که کشور با تهاجم فرهنگی دشمن رو به روست و همواره دشمن در صدد است که جوانان ما را با قرص‌های روانگردان و مواد مخدر از راه به در کند، ورزش و هنر از جمله راه‌هایی است که می‌توانیم از مبتلا شدن جوانان به چنین معضلاتی نجات دهیم.
وی همچنین به افتتاح سینمای گلپایگان بعد از ماه محرم و صفر اشاره کرد و بیان داشت: مقدمات کار برای افتتاح سینمای گلپایگان فراهم شده است و بعد از ماه محرم و صفر سینمای گلپایگان افتتاح می‌شود و جوانان گلپایگان می‌توانند همزمان با سایر شهرهای کشور شاهد اکران فیلم‌های سینمایی باشند.
 
* دوچرخه سواری در راس ورزش‌های همگانی قرار دارد
سرپرست اداره  ورزش و جوانان شهرستان در ادامه اظهار داشت: دوچرخه سواری در گلپایگان علاقه‌‌مندان بسیاری دارد و این علاقه بیشتر به خاطر شهرت دوچرخه سواران گلپایگانی است که در میادین بین‌المللی می‌درخشند.
ملک ارسلان مسعودی گفت: دوچرخه سواری ورزش فرح بخشی است و در راس ورزش‌های همگانی قرار دارد.
وی تاکید کرد: پیست دوچرخه سواری در فضایی اختصاصی برای بانوان ایجاد شده است و آنها می‌توانند بدون مشکلی دراین فضا به دوچرخه سواری بپردازند.
این سرپرست اضافه کرد: اگر بانوان دوچرخه سوار تمرینات مناسبی داشته باشند، می‌توانند همگام با آقایان در مسابقات کشوری و جهانی شرکت کنند.
به گزارش فارس، پیست دوچرخه سواری بانوان در فضایی به طول یک هزار و 800 متر و با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان و مجهز به سیستم صوتی، انبار ادوات دوچرخه سواری در پارک تفریحی توریستی گلپایگان با حضور نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از بانوان ورزشکار به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول