اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول آذرماه امسال؛

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی نوجوانان کشور آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور از ابتدای آذر‌ماه سال جاری آغاز می‌‌شود.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی نوجوانان کشور آغاز می‌شود
محمدرضا ‌باجول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: روز جمعه گذشته به مناسبت روز ایثار و فداکاری مردم اصفهان، هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان با همکاری امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همایش باشکوهی را برگزار کرد.
وی ادامه داد: دوچرخه‌سواران، مسیر میدان امام تا گلستان شهدا را طی کردند و در پایان این مراسم باشکوه به 50 نفر از شرکت کنندگان در مراسم دوچرخه‌سواری به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان به رقابت‌های انتخابی نوجوانان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در این رقابت‌ها 25 رکابزن از سراسر استان اصفهان حضور داشتند که تیم دوچرخه سواری شهرستان نجف آباد با 18 امتیاز بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد  و تیم دوچرخه‌سواری‌ شاهین‌شهر و تیم دوچرخه‌سواری مبارکه به ترتیب با 16و 11 امتیاز، دوم و سوم شدند.
وی افزود: در رقابت‌های انتخابی نوجوانان استان اصفهان، آقایان محمد بیدرام از شاهین شهر به مقام نخست و محسن زرکار نیز به رتبه دوم بسنده کرد.
باجول اضافه کرد: محمد کاظمی از شهرستان نجف آباد به مقام سوم رقابت‌های دوچرخه سواری انتخابی استان اصفهان دست پیدا کرد.
وی در پایان افزود: برندگان شرکت کننده در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی استان به رقابت‌های قهرمانی کشور که از اول آذر ماه در اندیمشک برگزار می‌شود، دعوت شدند و با مربیگری ابوالقاسم کریمیان و سرپرستی حسینعلی یزدانی به این مسابقات اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول