اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار آذربایجان غربی خبر داد:

عدم دسترسی 7 درصد روستاییان آذربایجان غربی به تاسیسات آب شرب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 7.1 درصد روستاییان آذربایجان غربی تاسیسات آب شرب ندارند.

عدم دسترسی 7 درصد روستاییان آذربایجان غربی به تاسیسات آب شرب
رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان غربی 2 هزار و 197 روستای بالای 20 خانوار دارد که در این روستاها یک میلیون و 90 هزار و 701 نفر به تعداد خانوار 244 هزار و 343 خانوار ساکن هستند.
وی با بیان اینکه از این تعداد 155 روستا فاقد تاسیسات آب آشامیدنی هستند که این تعداد 30 هزار و 597 نفر جمعیت را شامل می‌شود، تصریح کرد: این میزان شامل 5 هزار و 575 خانوار است.
این مسئول جمعیت بهره‌مند از آب شرب در روستاهای استان را 82.1 درصد عنوان کرد و افزود: 97.2 درصد از این جمعیت نیز از تاسیسات آب آشامیدنی برخوردار هستند.
اکبری با بیان اینکه روستاهای استان از نظر دارا بودن تاسیسات آب شرب به سطوح مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند، خاطرنشان کرد: یک هزار و 484 روستای آذربایجان غربی در سطح یک قرار دارند که شامل 76.5 درصد با تعداد 173 هزار و 664 خانوار است.
وی روستاهای سطح 2 را 558 روستا برشمرد و گفت: این روستاها از نظر تعداد 25.4 درصد کل روستاهاب بالای 20 خانوار هستند که 225 هزار و 741 نفر در آنها ساکن بوده و 20.7 درصد جمعیت روستایی در آنها زندگی می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: حرکت سالم در راستای سیاست‌های نظام و همراهی با مدیران برای رسیدن به اهداف سازمانی، مردم‌داری، مشتری‌مداری و ارتقای رضایت مشتریان، همانندسازی کارکنان و کاهش قیمت خدمات، برنامه‌ریزی و انجام برون سپاری امور با رویکرد کاهش هزینه‌ها و رضایت‌مندی مشتریان، مطالعه و اجرای ساماندهی مدیریت بحران و مقاوم سازی تاسیسات، کاهش آسیب پذیری تاسیسات در مقابل حوادث از برنامه های در دست اقدام این شرکت است.
اکبری بر اجرای برنامه‌های کاهش تلفات آب، استفاده از سیستم‌های هوشمند در بهره‌برداری و توزیع، تعامل با مسئولان استان و نمایندگان مجلس نسبت به جذب حداکثری اعتبارات تاکید کرد و گفت: اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تلاش در راستای صیانت و پاسداری از حقوق همکاران را از جمله سیاست‌ها و راهبردهای مدیریت شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول