اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

وصیتنامه شهدا دریایی از معرفت است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: وصیتنامه شهدا دریایی از معرفت است.

وصیتنامه شهدا دریایی از معرفت است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره 38 شهید شهر دالکی اظهار داشت: امروز تمام موفقیت‌های کشور مرهون شهدا و رزمندگان است و تکریم شهدا و خانواده این عزیزان امری مهم است.
وی با اشاره به اهمیت تداوم راه شهدا افزود: درسی که ما از شهدا یاد گرفته‌ایم درس ایثار و فداکاری بود.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: وصیتنامه شهدا دریایی از معرفت است و مطالعه و سیر در وصیتنامه شهدا امری ضروری است که همه باید نسبت به این امر اهتمام ورزند.
خسروی تصریح کرد: نخستین و محوری‌ترین مسیر الهی که شهداء به ما نشان دادند دفاع از ولایت و پاسداری از این حریم الهی است.
وی اضافه کرد: شناخت حق از باطل در میان رزمندگان ما نیز یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های آنها بود که پیروزی ما نیز در همه عرصه‌ها به برکت همین بصیرت الهی رزمندگان بوده است.
فرماندارد شتستان یادآور شد: مهم‌ترین شاخصه این حرکت و بصیرت رزمندگان در شناخت جبهه حق و شکست دشمنان در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، افتصادی، امنیتی و اجتماعی، امام امت بود و اینک رهبری معظم انقلاب اسلامی است.
خسروی افزود: جوانان ما در همه حوزه‌ها با پایمردی گام برمی‌دارند و ما یقین داریم که این جوانان همپای بسیجیان در مسیر روشن الهی و در طریق حقیقت‌جویی لبیک‌گویان امام امت و مقام معظم رهبری سینه خصم دشمن را نشانه گرفته‌اند و در برابر توطئه‌های دشمنان سرافرازانه و پیروزمندانه خواهند ایستاد.
امام جمعه شهر دالکی نیز در این آیین با ذکر آیات و روایاتی از قرآن و ائمه اطهار(ع) به ویژگی‌های شهدا و جهادگران در راه خدا پرداخت.
حجت‌الاسلام سید عبدالهادی طالبی بیان کرد: شهادت‌طلبی یکی از مدال‌های افتخار خداوند تبارک و تعالی برای بندگان خاص خودش است.
وی افزود: خداوند تبارک و تعالی بوسیله شهادت بندگان خاص خود را ارج می‌دهد و به مقام‌های بالا می‌رساند.
امام جمعه دالکی اذعان داشت: کسی و جامعه‌ای که از جهاد در راه خدا روی بگرداند و برای آن ارزش و اهمیتی قائل نباشد خداوند لباس مزلت و خواری را تن آنها خواهد کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول