اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

راه‌ و ترابری پاسخگوی تأخیر در تقاطع غیرهمسطح میان‌رود باشد

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: اداره کل ‌راه ‌و‌ ترابری استان فارس باید پاسخگوی تاخیر در تقاطع غیرهمسطح میان‌رود شیراز باشد.

راه‌ و ترابری پاسخگوی تأخیر در تقاطع غیرهمسطح میان‌رود باشد
علیرضا پاک‌فطرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز تاکنون پنج تا شش برابر هزینه اجرای این تقاطع غیرهمسطح را صرف تملک آن کرده است.
پاک‌فطرت ادامه داد: اینکه تا به امروز اجرای این طرح‌ سال‌ها به طول انجامیده و در افتتاح آن تاخیر صورت‌گرفته است، را باید اداره کل ‌راه ‌و ‌ترابری استان فارس پاسخ دهد.
وی بیان داشت: این طرح‌ باید بسیار زودتر از این‌ها به‌ بهره‌برداری می‌رسید، و اگر تحویل شهرداری بود تا کنون مدت‌ها از افتتاح آن می‌گذشت.
شهردار شیراز ابراز داشت: معتقدیم کمربندی حاشیه میان‌رود جزئی از حریم شهر شده است و باید این مسیر برای تعیین تکلیف در واگذاری‌ها در اختیار شهرداری قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که حریم کمربندی را تحویل دهند در طرحی ویژه ساماندهی این مسیر را مورد توجه قرار داده و آن را سامان‌دهی می‌کنیم.
شهردار شیراز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تبدیل رودخانه میان‌رود شیراز به تفرج‌گاه گردشگری خبر داد و افزود: اجرای این طرح در دست اقدام و برنامه‌ریزی است که اگر این مهم صورت گیرد در پنج سال آینده شاهد تحول عظیمی در این منطقه کم‌برخوردار می‌شویم.
به‌گزارش فارس، ساخت تقاطع غیرهمسطح میان‌رود شیراز هم‌اکنون چند سال است که توسط اداره کل راه و ترابری، آغاز شده و اجرای آن پیشرفت لاک‌پشتی دارد و کم‌کم در حال تاریخی شدن است.
همواره نیز مسئولان‌ از افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک و یا به زودی خبر داده‌اند اما هنوز این روزها فرا نرسیده و ساکنان این منطقه با مشکلات بسیاری به ویژه ترافیک در نخستین ساعات صبح تا غروب آفتاب مواجه هستند.
انتهای‌پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول