اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:

احداث کمربندی سوم در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: به منظور توسعه آینده این شهر، اداره راه و شهرسازی باید اقدامات اساسی برای تسریع در احداث کمربندی سوم انجام دهد.

احداث کمربندی سوم در اردبیل
محمد‌رضا سرداری در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، هدف از احداث کمربندی و برخی گذرگاه‌های شهری را تسهیل عبور و مرور همشهریان و کاهش بار ترافیکی اعلام کرد.
وی اظهار داشت: ما به چهار ورودی شهر نگاه و توجه ویژه‌ای داریم به طوری که معتقدیم این ورودی‌ها باید در شأن اردبیل و اهالی آن مرمت، بازسازی و سازماندهی شود تا مبادا چهره بد و نامناسب شهری را شاهد باشیم.
این مسئول در ادامه به ورود وسایط نقلیه سنگین به کمربندی دوم اشاره کرد و افزود: این ورود هم در بحث آسفالت و هم نگهداری آن خسارات سنگینی را وارد می‌کند به طوری که اگر قرار باشد در یک خیابان و یا معبر در فاصله زمانی پنج سال آسفالت‌ریزی داشته باشیم با ورود وسایط نقلیه سنگین این میزان نگهداری به کمتر از یک سال رسیده و شهرداری مجبور است هر سال مرمت آسفالت این کمربندی و معابر را در دستور کار قرار دهد.
سرداری در بخش دیگری از سخنان خود به یکی دیگر از مشکلات شهری اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه درآمد پایین مردم را در اردبیل شاهد هستیم و به طور متوسط این درآمد از میانگین کشوری پایین‌تر است، نیازمند حمایت در بخش خدمات‌رسانی شهری و ارائه سرویس‌های مختلف هستیم.
وی با بیان اینکه از سال 86 با یک نگرش صحیح و تحول‌آفرین اعتبارات و کمک‌های عمران شهری افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در سال 87 با هدف کمک به شهرداری اردبیل 13 میلیارد تومان اعتبار دولتی در اختیار شهرداری اردبیل قرار گرفت.
این عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: شورا و شهرداری با افزایش سقف بودجه شهرداری به رقم 36 میلیارد تومان تلاش کردند تا بخشی از کمبودها و کسری‌ها را که در گذشته وجود داشته برطرف کنند اما معتقدیم این رقم اعتباری در شأن مردم اردبیل نبود.
سرداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هر چند بخشی از این اعتبارات از محل عوارض و صدور پروانه تامین نشد، اما شهرداری در سال‌های آینده نیز با افزایش اعتبارات مواجه شد که کمک‌های دولتی نیز در سال 88 به رقم 10 میلیارد تومان رسید.
وی بیان داشت:‌ طرح کمربندی سوم با پیشرفت قابل قبولی در حال اجرا و عملیاتی شدن نیست بنابراین برای توسعه آینده شهر باید راه و شهرسازی همت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول