اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بخش مرزی راز و جرگلان:

تنوع در برنامه‌های رسانه ملی در محرم امسال چشمگیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت بخش مرزی راز و جرگلان گفت: تنوع در برنامه‌های رسانه ملی در دهه محرم امسال بسیار چشمگیر بود .

تنوع در برنامه‌های رسانه ملی در محرم امسال چشمگیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، آخوند غفاری با قدردانی از زحمات تلاش گران رسانه ملی در دهه محرم امسال اظهار داشت: برنامه‌هایی که در مورد تبیین اهداف قیام سرور و سالار شهیدان در رسانه ملی و شبکه استانی اترک پخش شد بسیار ارزنده بود.
وی تصریح کرد: در این ایام که رسانه های بیگانه تمام هدفشان منحرف کردن جوانان ایران اسلامی است این‌گونه برنامه‌ها خیلی خوب توانست اهداف قیام امام حسین (ع) را برای مردم به ویژه جوانان آشکار کند.  
امام جمعه اهل سنت راز و جرگلان همچنین پخش عزاداری استان‌های کشور از رسانه ملی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: پخش زنده عزاداری در حرم امام حسین اقدام شایسته‌ای بود که امسال صدا و سیما انجام داد و این برنامه تأثیرات بسیار مثبتی در روحیه مردم داشت.
امام جمعه شیروان نیز با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی و رادیوی مرکز خراسان شمالی در ایام ماه محرم اظهار داشت: پخش این برنامه‌ها در این ایام بسیار مطلوب و کارنامه بسیار موفقی از رسانه ملی برجای گذاشته شد.
حجت‌الاسلام حسین کوثری اظهار داشت: خدا را شاکریم که به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی، این رسانه با رویکردی کاملاً دینی و اسلامی در تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی عمل می‌کند.
وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد برنامه‌های تولیدی و پخش شده صدا و سیمای شبکه اترک در ماه محرم به خصوص ایام تاسوعا و عاشورای حسینی توانست رضایت اکثر مردم
این استان را جلب کند.
امام جمعه شیروان توجه به آداب و آیین‌های عزاداری شهرستان‌های مختلف (نخل گردانی، تعزیه خوانی و ...) را از مزیت‌های برنامه‌های پخش شده طی این ایام در صدا و سیما برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا این رسانه در جهت نشر فرهنگ اسلامی همچنان موفق عمل کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول