اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

حقوق فرهنگیان بازنشسته با افزایش تورم هماهنگ نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: هر ساله نرخ تورم به میزان بسیاری افزایش می‌یابد اما حقوق بازنشستگان فرهنگی بر اساس افزایش نرخ تورم به آنها ارائه نمی‌شود.

حقوق فرهنگیان بازنشسته با افزایش تورم هماهنگ نیست
مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه کشور نیز در نتیجه بی‌توجهی و عدم ساماندهی این وضعیت با مشکل مواجه می‌شود، اظهار داشت: معلمان امروز با مشاهده وضعیت فرهنگیان بازنشسته انگیزه خود را برای فعالیت در ان زمینه از دست می‌دهند و این موضوع ضربه و آسیب بسیار بزرگی به کشور وارد می‌کند.
وی به نا‌مناسب بودن وضعیت این افراد در مقایسه با وضعیت آنها در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: سبد خانوار و کالای این قشر از جامعه به دلیل رعایت نشدن عدالت نسبت به این افراد خالی‌تر از سال‌های گذشته شده است.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌ بگیران استان اصفهان با اشاره به اینکه درآمد‌های این افراد با افزایش هزینه‌های موجود در جامعه هماهنگ نیست، تصریح کرد: سازندگی کشور با خدمات این افراد محقق شده اما عشق و علاقه این افراد در راستای سازندگی کشور نادیده گرفته شده است.
وی به استمرار بی‌توجهی به فرهنگیان بازنشسته اشاره کرد و ادامه داد: هر ساله نرخ تورم به میزان بسیاری افزایش می‌یابد اما حقوق بازنشستگان فرهنگی بر اساس افزایش نرخ تورم به آنها ارائه نمی‌شود.
روستایی با اشاره به اینکه در حال حاضر فشار‌های اقتصادی زندگی این افراد را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است، تاکید کرد: چرخه زندگی این قشر از جامعه در نتیجه بی‌توجهی مسئولان نسبت به وضعیت آنها و افزایش فشار‌های اقتصادی بر روی زندگی این افراد کند شده است.
وی با بیان اینکه این افراد بهترین نسل را برای حضور در جامعه تربیت کرده‌اند، اضافه کرد: هیچ یک از این افراد از اقدامات و فعالیت‌های خود به منظور تربیت نسل امروز و تولید علم برای کشور پشیمان نیستند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه ‌بگیران استان اصفهان بیان داشت: اگر امروز کشور ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد به دلیل این بوده که یکی از ارکان اصلی آن مدرسه‌ها و وجود معلمان دیروز برای مدیریت و اداره مدارس بوده است.
وی به ضرورت افزایش انگیزه‌های معلمان امروز برای فعالیت در سیستم آموزشی کشور اشاره کرد و گفت: مسئولان و افرادی که دل در گرو عشق به کشور و سازندگی جامعه دارند باید با حمایت‌های خود از آینده‌سازان و معلمان جامعه از ورود آسیب‌ها و ضربه‌های فرهنگی به کشور جلوگیری کنند.
روستایی اظهار داشت: فرهنگیان بازنشسته خواستار اجرای عدالت هستند و عدالت تنها نباید در میان واژه‌ها پیدا شود و عدالت واقعی و حقیقی باید در سطح جامعه گسترده شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول