اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد:

ضرورت گسترش کتابخانه‌های مجازی در استان فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: کتابخانه‌های مجازی استان فارس همزمان با تجهیز و توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌ها، باید گسترش یابد.

ضرورت گسترش کتابخانه‌های مجازی در استان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جلسه دیدار با مدیرکل و جمعی از معاونان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس، با تاکید بر لزوم گسترش و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان فارس اظهار داشت: مردم شریف و فرهنگی استان فارس باید با توجه به سبقه و جایگاه بالای فرهنگی خود، از فضای کتابخانه‌ای مناسب و متناسبی برخوردار باشند و در این مورد مجموعه مدیریتی استان فارس از ظرفیت‌های اجرایی و اعتباری خود بهره‌گیری می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: استان فارس در بسیاری از زمینه‌ها سر آمد و پیشتاز کشور به شمار می‌رود و در زمینه کتابخانه‌ها نیز باید با همین رویکرد فعالیت کند.
صادق عابدین تصریح کرد: فضای مجازی و کتابخانه‌های مجازی این استان را باید همزمان با گسترش فضای فیزیکی کتابخانه‌ها گسترش داد و در این راستا می‌توان از تجربه کاری دیگر نهادها بهره‌گیری کرد.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که کتاب‌ها و نسخ تاریخی موجود در کتابخانه‌های استان فارس باید با رویکرد تخصصی و کارشناسی شده، از سوی سازمان‌های متولی حفظ و احیا شود.
این جلسه با ارائه گزارش صغری بابایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس پایان یافت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول