اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول غله و خدمات بازرگانی آمل:

830 خباز آملی مهارت‌های فنی وحرفه‌ای را گذراندند

خبرگزاری فارس: مسئول غله و خدمات بازرگانی شهرستان آمل گفت: 830 خباز این شهرستان موفق به گذراندن دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای شده‌اند.

830 خباز آملی مهارت‌های فنی وحرفه‌ای را گذراندند
محمد سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه با توجه به اهمیت بهسازی خبازی‌های شهرستان و قدیمی ‌بودن بیشتر بناهای نانوایی‌ها تسهیلات به این قشر پرداخت می‌شود، اظهار داشت: برای دستگاه‌های مستعمل، وضعیت بهداشتی درون نانوایی‌ها، سرویس‌های بهداشتی، کاشی‌کاری و تجهیز به دستگاه‌های جدید و نصب شیشه سکوریت به متقاضیان تسهیلات ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه همه متقاضیان تسهیلات می‌توانند به سامانه www.gtc-portal.com مراجعه و ثبت‌نام کنند، افزود: در صورت اختصاص و تامین اعتبار مورد نیاز شناسایی خبازان از این طریق صورت می‌گیرد.
سلیمان‌پور با اشاره به اینکه با ارائه این تسهیلات موجب تغییر چهره بهداشتی و کیفی و کمی نان می‌شود، گفت: سلامت در پخت نان با به کارگیری اصول ایمنی و فنی تضمین می‌شود.
به گفته وی با این تسهیلات خبازان می‌توانند نانوایی‌های خود را از حالت سنتی و قدیمی خارج کنند.
مسئول غله و خدمات بازرگانی شهرستان آمل با اعلام اینکه در این مدت 11 نفر از خبازان آملی موفق به دریافت تسهیلات بهسازی شده‌اند، تصریح کرد: خبازان می‌توانند با مراجعه به کافی‌نت و یا اتحادیه خبازان و نمایندگی غله و خدمات بازرگانی نام‌نویسی در این سامانه ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در راستای تغییر کیفیت نان نیز بیان داشت: برای تغییر کیفیت نان، 830 نفر از خبازان شهرستان آمل در مرکز فنی‌ و حرفه‌ای شهرستان آموزش‌های لازم تئوری و عملی را گذرانده‌اند.
سلیمان‌پور با بیان اینکه این افراد موفق به کسب نمره قبولی شده و گواهینامه این افراد نیز در حال صادر شدن است، گفت: در دوره‌های آتی تمامی خبازان برای افزایش مهارت این دوره‌ها را سپری خواهند کرد.
این مسئول اذعان داشت: نانوایانی که این دوره‌های مهارتی را می‌گذرانند با دقت بیشتری در راستای ارتقای کیفیت نان قدم برمی‌دارند و از دور ریز نان به عنوان یک ثروت ملی جلوگیری می‌کنند.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول