اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن سوادکوه‌ شناسی مازندران:

مسئولان مازندران همکاری بیشتری با سمن‌ها داشته باشند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن سوادکوه‌شناسی مازندران با انتقاد از تاخیر 11 ماهه در اعلام تایید صلاحیت اعضای هیئت مدیره این انجمن، خواستار همکاری بیشتر مسئولان استان مازندران با سمن‌ها شد.

مسئولان مازندران همکاری بیشتری با سمن‌ها داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمدرضا امینی در نشست هم‌اندیشی انجمن سوادکوه‌ شناسی با اشاره به اینکه انجمن سوادکوه شناسی به عنوان یک سازمان مردم نهاد (NGO) غیرانتفاعی و غیرسیاسی است، گفت: این انجمن با هدف کلان کمک به رشد و توسعه همه‌جانبه سوادکوه پس از  مراحل قانونی و دریافت مجوز، هم‌اکنون صمیمانه مشتاق همفکری و همکاری سوادکوهی‌ها است.
وی اضافه کرد: اهداف انجمن سوادکوه‌شناسی در 47 بند مورد تصویب قرار گرفته است.
مدیرعامل انجمن سوادکوه‌شناسی مازندران ابراز داشت: تامین شرایط حضور فعال متخصصان و فرهیختگان سوادکوهی در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و علمی به نحوی که بتوانند به میزان شایستگی و توان به حقوق اجتماعی خود دست یابند، ارائه راهکارهایی برای راه‌اندازی تشکل‌های مردمی و اهداف توسعه پایدار سوادکوه، همکاری با تشکل‌های غیردولتی و بسترسازی برای نهادینه کردن این تشکل‌ها، ساماندهی کارگروه‌های مختلف تخصصی بنا به نیاز منطقه‌ای و ملی‌بخشی از اهداف این انجمن برای کمک به توسعه شهرستان است.
امینی تصریح کرد: مشارکت در تهیه طرح‌های اجرایی برای جلب همکاری‌های مردمی در اجرای برنامه‌های توسعه منطقه، تشکیل و برگزاری سمینار، همایش‌، کنفرانس و نمایشگاه‌های عمومی به منظور آشنایی مردم با طرح‌ها و برنامه‌ها، کوشش برای گسترش تفکر علمی، مشارکت همگانی و توسعه مدنی در منطقه اهداف دیگر این انجمن را تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه از برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیئت مدیره جدید انجمن سوادکوه‌شناسی بیش از 11 ماه می‌گذرد، به عدم اعلام تایید صلاحیت همه اعضای هیئت مدیره توسط اداره کل امور اجتماعی و واحد مربوطه انتقاد کرد و افزود: ما برای انجام وظایف و تعهدات‌مان در حالت ابهام و رکود قرار داریم.
امینی گفت: غیر از یکی از اعضا که مسئولیت استانی سمن‌ها را نیز برعهده داشته صلاحیت بقیه بعد از یک مدت طولانی صادر شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول