اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان ‌شرقی:

مردم جلوتر از مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مردم عزیز و هوشیار ایران اسلامی که حتی جلوتر از مسئولان هستند با حضور حداکثری در انتخابات این بار نیز مانند دفعات قبل دشمن را از کارش پشیمان خواهند کرد.

مردم جلوتر از مسئولان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی‌بخشایش عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، نهضت عاشورا را سرچشمه فرهنگ بسیج در نظام اسلامی ایران و عامل بیداری اسلامی در جهان دانست.
وی یاران امام حسین (ع) اسوه‌های بی‌بدیلی برای بسیجیان هستند چرا که با داشتن بصیرت در کنار امام خود باقی ماندند و با شجاعت و شهامت تا آخرین قطره خون در کنار ولی‌فقیه زمان خود با دشمنان جنگیده و شربت شهادت را نوشیدند.
مقدسی ادامه داد: مردم شریف و مسلمان ایران از ولایت مطلقه فقیه زمان خود، از طلوع انقلاب اسلامی که فقیهی فداکار، شجاع، مدبر و سیاستمداری الهی، یعنی امام خمینی (ره) بود تا آخرین روز وداع ، جانانه حمایت کرده و بعد از ایشان همیشه در صحنه بوده و جانانه از اسلام دفاع می‌کنند و امروز نیز با گفتن "جانم فدای رهبر" از امام خامنه‌ای (مدظله) اطاعت می‌کنند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه ضمن تاکید بر اینکه آمریکا و ناتو هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، گفت: قیام‌های منطقه اسلامی بوده و مردم به خود آمده‌اند و اکنون می‌دانند تنها راه نجات از امپریالیسم غارتگر، چنگ زدن به حبل‌الله است.
مقدسی افزود: امروز کشور به کشور اخبار پیروزی به گوش می‌رسد و یأس و ناامیدی و ورشکستگی تمام مستکبران را فرا گرفته و کمرشان شکسته است.
وی اضافه کرد: در حقانیت قیام اسلامی مردم منطقه همین بس که به جای عکس دیکتاتورهای پیشین اکنون کلمه طیبه نصب می‌شود و همه طالب حکومت الله در کشور خود هستند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با اشاره به وقایع اخیر در کشور سوریه گفت: شیطان بزرگ و متحدانش می‌خواهند بشار اسد را به عنوان دشمن شماره یک صهیونیسم سرنگون کنند و نفوذ هلال شیعی را در منطقه تغییر دهند اما مردم سوریه به ویژه جوانان آن کشور این خطر را احساس کرده‌اند و با شکوه تمام در میدان‌ها و خیابان‌های کشورشان تجمع از مستکبران اعلام انزجار می‌کنند تا مشت آهنینی بر دهان مستکبران زده و آنها را در فکر شوم خودشان ناکام گذارند.
مقدسی همچنین در ادامه با اشاره به رفتار دوگانه آژانس در قبال پرونده هسته‌ای ایران گفت: آمانو با حیله شیطان بزرگ در قعر چاهی افتاد که حالا حالاها درآمدن از آن و جبران بی‌آبرویی‌هایش بسیار مشکل و دشوار است.
وی افزود: آمانو با این اقدام هم آبروی خود و هم آبروی کشورش را به باد فنا داد و هم آژانس را رسوا کرد که باید به خود بیاید و واقعیت را بگوید تا شاید نجات یابد.
مقدسی با اشاره به ادعای دموکراسی خواهی غرب گفت: استکبار جهانی خواهان مشارکت مردم در پای صندوق‌ها نیست، چرا که منتخبان مردم مخالف سیاست‌های آمریکایی در جهان هستند از این رو با تلاش برای خدشه‌دار کردن افکار عمومی در خصوص سلامت انتخابات سعی در پایین آوردن مشارکت مردم دارند اما این آرزو را به قبر خواهد برد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اظهار کرد: مردم عزیز و هوشیار ایران اسلامی که حتی جلوتر از مسئولان هستند با حضور حداکثری در انتخابات این دفعه هم مثل دفعات قبل دشمن را از کارش پشیمان خواهند کرد.
مقدسی افزود: جبهه متحد اصولگرایان نامزدهای درستکار و امین و ولایتمدار را به مردم عزیز معرفی خواهد کرد و در این کار جز رضای خدا چیز دیگری در نظر گرفته نشده است.
وی ادامه داد: جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسان حوزه علمیه قم هدایتگر جبهه متحد اصولگرایان بوده و خواهد بود و این نیز اطمینان و اعتماد بیشتر به مردم عزیز خواهد داد تا انتخاباتی پر شور و با نشاط انجام گیرد.
مقدسی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: تمام مردم عزیز و مسلمان جمهوری اسلامی ایران متدین و با فکر و با فرهنگ بوده و به مسائل دینی خود آگاه هستند و در برخورد با عده‌ای اندک که موجب آزار و اذیت مردم می‌شوند به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی  امر به معروف و نهی از منکر در حد لسانی بر همه لازم است تا انشاء الله این عزیزان که فرزندان امت اسلامی هستند نیز در ایام ماه محرم به خود بیایند و به صف اعتقادی مردم بپیوندند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول