اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین رخ داد؛

نجات 4 عضو یک خانواده از میان شعله‌های آتش

خبرگزاری فارس: در حادثه آتش‌سوزی در قزوین، با تلاش مأموران آتش‌نشانی چهار نفر از اعضای یک خانواده از میان شعله‌های آتش نجات یافتند.

نجات 4 عضو یک خانواده از میان شعله‌های آتش
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، آتش‌سوزی منزل مسکونی دو طبقه در اقبالیه، سوختگی و دودزدگی چهار نفر از اعضای یک خانواده را به همراه داشت و طی این حادثه جهیزیه عروس جوان در آتش سوخت.
در این حادثه، آتش در طبقه اول منزل مسکونی به صورت کامل شعله‌ور شده بود و چهار نفر از اعضا یک خانواده به دلیل وجود دود و شعله فراوان در طبقه دوم ساختمان گرفتار شده بودند که با تلاش آتش‌نشانان و استفاده از نردبان دستی نجات یافتند و از ساختمان خارج شدند.
در این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه ۳ سازمان آتش‌نشانی قزوین به عنوان نیروی کمکی به آتش‌نشانی اقبالیه پیوستند و همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده با مهار شعله‌های آتش و جلوگیری از سرایت آن به طبقه دوم آتش‌سوزی را به طور کامل خاموش کردند. 
طبقه اول ساختمان به دلیل عدم حضور مالک با خسارت زیادی روبه‌رو شد و جهیزیه عروس جوان در میان شعله‌های آتش سوخت.
در زمان حضور نیروهای سازمان آتش‌نشانی قزوین در محل، آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی و استفاده از دو رشته لوله آب‌رسان تلاش خود را برای مهار شعله‌های آتش آغاز کردند و موفق شدند با خاموش کردن آتش‌سوزی در کمترین زمان ممکن از افزایش خسارت جلوگیری کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول